Fps in Soldier of Fortune

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, wie speelt hier ook Soldier of Fortune online, en wat is dan jullie FPS??

Euh, waarom wil je de FPS van iemand weten die SOF online speelt?

Hoi Lerosa,

Ik speel ook SOF2 en mijn fps zakken soms naar 1 !!

Het is dus niet altijd. Ik haal hooguit iets richting de 70-75 ofzo.

Ik heb ooit gehoord, dat je in zo'n geval ook kunt proberen om het spel te installeren op dezelfde schijf als waar je ook je Windows op hebt staan ( meestal c: ).

Ik heb dat gedaan en het leek wel iets te helpen, maar ook ik zou toch graag wat antwoorden op je vraag horen. Vooral ook omdat de fps het bij andere spellen gewoon wel vloeiend doen...

p.s. Had jij die lage fps toevallig ook pas na 'upgrade' naar Gold Edition (SOF2 v. 1.03)?

Het gaat hier om mijn zoon die steeds loopt te klagen dat zijn FPS te laag is, volgens hem kwam dat door zijn videokaart, ik heb er nu een ATI 9600 XT ingezet, en nu weet ik niet wat een goede FPS is... ik neem aan dat hij nu hoger moet liggen dan daarvoor.
Maar wat is een redelijke FPS, dat is mijn vraag.

Of er een algemene grens is gesteld weet ik niet.

Het criterium zou moeten zijn 'dat het soepel en vloeiend aanvoelt'.

Persoonlijk denk ik dat ik al blij zou zijn met 50 fps minimum.

Mijn zoon zat daar regelmatig onder geloof ik, en op mijn pc haalde hij een constante fps van 90 daar was hij zeer tevreden over.
Nu met de nieuwe videokaart zit hij op 125 fps, maar of dat continue is moet hij nog uittesten, het wilde wel eens gebeuren dat als hij naar rechts of links ging dat de fps dan in elkaar storte en richting de 30 ging.
Maar ik neem aan dat hij met 125 fps niet mag klagen als dat contstant zo blijft.

Geplaatst door Lerosa
Maar ik neem aan dat hij met 125 fps niet mag klagen als dat contstant zo blijft.

Klinkt erg ok :D

Misschien dat ik ook maar eens ga sparen voor een betere videokaart ;)

Bedankt voor de antwoorden, dan weet ik in ieder geval dat het niet te laag is, als het contstant zo blijft.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan