Dukkel
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2016
- Besturingssysteem
- Win11 (25H2) Prof NL
- Office versie
- Office365
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sudo apt install ipp-usb sane-airscan
sudo apt remove ippusbxd

www.linux.org
Ik had verwacht dat dat inmiddels wel standaard was in Mint. Vanuit Ubuntu kan je standaard Windows-schijven (NTFS/exFAT) zien en benaderen (wat voor mij een aantal jaartjes terug de reden was om na Mint te hebben geprobeerd weer terug naar Ubuntu te gaan).Mijn gedeelde F schijf in Windows is nu zichtbaar in /mnt van Linux Mint:
Waar hebben we het nu over?Toen ik vanmiddag de VM opnieuw installeerde, heb ik de NAT ook ter beschikking gesteld van de VMWare, en nadat ik dát gedaan had, vond Linux MINT zelf de Brother Printers.
Net even getest op mijn Ubuntu in VMware.Ik had verwacht dat dat inmiddels wel standaard was in Mint. Vanuit Ubuntu kan je standaard Windows-schijven (NTFS/exFAT) zien en benaderen (wat voor mij een aantal jaartjes terug de reden was om na Mint te hebben geprobeerd weer terug naar Ubuntu te gaan).
NB:If you're using the desktop version go to Files -> Other Locations. From here at the bottom of the window you'll see Connect to Server. On the right you can specify server addresses. Use the template:
smb://192.168.0.X/
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.