Beste mede-forummers,
ik heb een vervelend probleem.
Al hoewel ik niet denk dat jullie dit probleem kunnen oplossen waag ik het er toch maar op
Ik speel namelijk al 3,5 jaar het Spel : Medal of honor : Allied Assault ( beter bekend als MoHaa)
Ik speel dit voornamlijk online en in clans.
ik heb nu sinds september een nieuwe pc.
Ik heb mohaa toen vanaf de oude pc via het netwerk overgezet naar mn nieuwe pc, en ik kon gelijk spelen!
Alles ging toppie, alles liep soepel , mooie graphics etc!
Maar na een keer een fout gehad te hebben met mohaa heb ik
in close combat FPS lag ( dat houd in : Frames per seconde ) (oftewel, in close combat , veel vertragingen, niet soepel iig)
dus ik er tijdje mee doorgespeeld, maar het ging niet langer.
(mijn broer speelt overigens Call of duty, dat vraagt nog veel meer van je pc, en die speelt met alles op high soepel en mooi!)
Dus ik mohaa cds gekregen en ik weer installeren, nou dat liep helemaal fout omdat ik die andere mohaa ook op mn pc had, ( de oude mohaa verwijderen hielp ook niet want dan deed mn mohaa het niet van de cd's)
Dus ik alles eraf geflikkerd en de oude mohaa opnieuw gekopieerd van andere pc, nog steeds FPS-lag
(btw, ik heb bijna alles op zn laagst, en ik heb een goede computer)
Wie mij kan helpen! Alvast harstikke bedankt!
ik heb een vervelend probleem.
Al hoewel ik niet denk dat jullie dit probleem kunnen oplossen waag ik het er toch maar op
Ik speel namelijk al 3,5 jaar het Spel : Medal of honor : Allied Assault ( beter bekend als MoHaa)
Ik speel dit voornamlijk online en in clans.
ik heb nu sinds september een nieuwe pc.
Ik heb mohaa toen vanaf de oude pc via het netwerk overgezet naar mn nieuwe pc, en ik kon gelijk spelen!
Alles ging toppie, alles liep soepel , mooie graphics etc!
Maar na een keer een fout gehad te hebben met mohaa heb ik
in close combat FPS lag ( dat houd in : Frames per seconde ) (oftewel, in close combat , veel vertragingen, niet soepel iig)
dus ik er tijdje mee doorgespeeld, maar het ging niet langer.
(mijn broer speelt overigens Call of duty, dat vraagt nog veel meer van je pc, en die speelt met alles op high soepel en mooi!)
Dus ik mohaa cds gekregen en ik weer installeren, nou dat liep helemaal fout omdat ik die andere mohaa ook op mn pc had, ( de oude mohaa verwijderen hielp ook niet want dan deed mn mohaa het niet van de cd's)
Dus ik alles eraf geflikkerd en de oude mohaa opnieuw gekopieerd van andere pc, nog steeds FPS-lag
(btw, ik heb bijna alles op zn laagst, en ik heb een goede computer)
Wie mij kan helpen! Alvast harstikke bedankt!