Fps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Wie weet waar FPS voor staat bij een spel...????
Het gaat hier om Soldier of Fortune.... ik heb het idee dat het met snelheid te maken heeft... hij is momenteel erg laag, wie weet of en hoe het omhoog kan??

Alvast bedankt voor eventuele reacties.
 
Frames Per Second:eek:. Je kunt die verhogen door de resolutie en/of de kwaliteit te verminderen.
 
De resolutie kan ik inkomen, maar de kwaliteit???
En heeft het niks met een trage of snelle internet verbinding te maken??? Ik heb namelijk een router met 2 pc's er aan gekoppeld.
 
Door de kwaliteit te verlagen kan je videokaart meer FPS maken. Of een trage verbinding negatieve invloed op de FPS kan hebben weet ik niet. Het spel wordt dan wel trager maar of de FPS ook naar beneden gaat weet ik niet:eek:.
 
Iemand enig idee waarom bij een vandaag nieuw gekochte computer hij steeds opnieuw opstart terwijl het spel SOF gestart wordt???
 
Een trage verbinding heeft alleen invloed op je ping (een ping van 150 of lager is goed een ping die hoog ligt is meestal slecht, en dus schokkerig). Het lijkt of dit met het aantal FPS te maken heeft maar dat is niet zo. De ping gaat gewoon over het aantal datapakketen dat verzonden wordt tussen twee computers. Vandaar dat als jij bijvoorbeeld een server aanmaakt op je computer en je hebt een upload van 16kb/s dat je nooit meer dan 2 man op je server kunt laten want meer kan hij niet aan.

Hoe hoger je ping is hoe slechter en bij fps is dat net andersom

En over je laatste vraag: Hoe bedoel je precies? De computer schakelt zichzelf uit en weer in als je het spel opstart?
 
Zodra mijn zoon het spel opstart en wil gaan spelen dan sluit de computer zichzelf spontaan af...
kan dat een fout in het spel zijn of is dat een fout in de pc, op zijn vorige computer had hij daar geen last van namelijk.
 
Kan aan zoveel dingen liggen. Krijg hij ook snel een foutmelding te zien (of een blauw scherm)?

Zet anders het vinkje uit dat de pc niet mag rebooten maar een blauw scherm dient te geven
 
Hij start zichzelf ook opnieuw op als ik alleen al naar deze computer ga.. en waar kan ik dat uitvinken??? dat hij de pc niet opnieuw opstart.
 
Geregeld hoor, meer geheugen er in laten zetten en de videokaart in de bios op 128 mb gezet.. en nu is alles goed en de fps ook.
Er waren een hoop conflicten op de pc.. die zijn nu weg.

Iedereen bedankt voor de reacties.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan