• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

fraai type grafiek: de 'spreidings grafiek'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ginger

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Wigi, in deze post heb je het over een 'spreidingsgrafiek'. Dat ziet er zéér fraai uit. Alleen als ik wil bekijken (in Excel) hoe je dat maakt, krijg ik bij de wizard de melding 'The current chart is a combinatiion chart en does not match any of the available chart types'. Omdat ik niet wilde inbreken met een eigen vraag in de topic van een ander, stel ik dus maar zo...:D
Hoe kom je d'r aan en hoe maak je 'm...???

Groet, Leo

Hoi,

Dit kun je maken door chart-type XY (scatter) te kiezen. En volgens mij zegt de rest van de wizard genoeg :).

Suc6,

René

René, Je hebt helemaal gelijk (& dank voor je antwoord). Ik kan 'm inderdaad zo nabouwen met de 'scattergrafiek' uit de wizard. Toch blijft 't raar dat als ik mijn 'bouwsel' (de grafiek) met de rechtmuisknop aanklik en dan kies voor chart type, er wel getoond wordt welk type het is. Maar als ik dus dezelfde actie doe in de grafiek van Wigi, dan krijg ik de melding uit mijn eerdere post...

Maar goed... Topic opgelost (half half).:D:rolleyes:

Groet, Leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan