Frame probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bat Borisch

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Ik heb een heel stom probleem, (net als velen maar goed) Ik ben al een tijdje bezig met dreamweaver, ik maak mijn websites met frames. Ik benoem ze allemaal apart enz en het geheel (untiteled frameset) noem ik index, nou doe preview (F12) en dan krijg ik een webbrowser waar niks in staat behalve het bericht: "De pagina kan niet worden weergegeven" Dat is raar want ik kan de frames wel onafhankelijk bekijken . . . Ik had dit probleem voor heen nooit en nu opeens wel. weet iemand wat ik verkeerd doe, of verkeerde instelling . . .

bvd

staan de koppelingen (verwijzingen) wel goed?
Dreamweaver wil wel eens linken naar een tmp dir terwijl je html files ergens anders staan

even met kladblok of zo je index.html nakijken

ik kan zelf geen fouten ontdekken, k heb ook alles volges de 'procedures' van dreamweaver gedaan dus k begrijp er niks van. Is er geen alternatief anders voor framing . . . ?

Geplaatst door Bat Borisch
ik kan zelf geen fouten ontdekken, k heb ook alles volges de 'procedures' van dreamweaver gedaan dus k begrijp er niks van. Is er geen alternatief anders voor framing . . . ?

Tabellen....

ik heb zo'n soort lay-out: top-/ main-/ right-/ left- frame
_________
|____2___|
| | . . . .| |
| | . 1. .| |
|_| ____|_|

Dit heb ik met frames gemaakt, in frame 2 zit de navigatiebalk, als je daar gebruik van maakt dan wordt allleen frame 1 opnieuw geladen. Kan je dit dan ook met tabellen doen? Dat je dan maar 1 tabel laat laden. Anders moet je dus steeds de complete pagina laden en dat schiet niet echt op.

Ik moet eigenlijk min of een alternatief hebben voor frames omdat die op de en of andere manier niet bij mij werken.

Ik heb er ff een gemaakt voor je
test deze eens

Bijlagen

ik denk niet dat aan de scripting ligt maar aan iets anders, want ik krijg dit te zien:

Bijlagen

• temp.gif
    temp.gif
    64,3 KB · Weergaven: 36
Ik heb de fout gevonden!!!

het zit hem in de backslash:

<frame src="/mainFrame.htm" name="mainFrame

dat heb ik verandert naar -->

<frame src="mainFrame.htm" name="mainFrame">

En dan doet ie het wel, iedereen bedankt voor de moeite . . :D

Status
Niet open voor verdere reacties.