Frameset in frameset in frameset...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Witsenburg

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Al hobby-end met Dreamweaver kom ik steeds verder, maar ik heb nu iets waar ik niet uit kom.

Ik heb 2 framesets, we noemen ze Masterset en Slaveset.
De Masterset bestaat uit 3 frames onder elkaar, van boven naar beneden Bannerframe, Contentframe en Navigatieframe.
De Slaveset bestaat uit 2 frames naast elkaar, links een Subnavigatieframe en rechts een Subcontentframe.

Als ik de Slaveset open, dan openen de links uit het Subnavigatieframe zich in het Subcontentframe. So far, so good.
Nu open ik de Masterset, en laad de Slaveset in het Contentframe. Dat gaat ook goed.
Nu gebruik ik een link uit het Subnavigatieframe. Ik zou die in het Subcontentframe willen laten openen, maar hij opent zich in het Contentframe, over de hele Slaveset heen. En da's niet de bedoeling! Wat doe ik fout?

[edit] Ik heb de boel even on-line geslingerd: X X De Slaveset zit onder de link 'Demo gitaren' in de Masterset [/edit]

[edit] Ik heb de URL's weer verwijderd.[/edit]

Dank,

Hugo

Laatst bewerkt:
What's in a Name?

van demo_index.htm
<frame src="Demo%201%20frame.htm" name="mainFrame">

van index.htm
<frame src="Welkom%20frame.htm" name="mainFrame">

Oy, dat klinkt als een oorzaak... Hoe hernoem ik die 'frameruimtes', om ze zo maar te noemen?

Dank,

Hugo

Gewoon andere naam geven.
Bij de opties van de frameset lijkt mij.
Anders in Kladblok bewerken

Frames

gebruik beter helemaal geen frames worden moeilijk herkend door google.

mocht je nog een vraag hebben dan hoor ik het wel

Ik zou het graag anders doen, maar ik weet niet hoe en mijn gratis provider ondersteunt lang niet alles. Hier is mijn content-loze site:

Lege website

Vooral de link 'demo gitaren' met de submenu's waren voor mij een uitdaging. Ik ben bezig met de content, maar ik heb eerst deze 'constructie' gebouwd, om daarna te vullen. Hoe zou dit anders moeten dan in frames?

Dank,

Hugo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan