Framework blokkeert programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het Framework blokkeert daar niks. Hij zegt dat een formulier met de naam ConnectFrm niet werd gevonden.

De melding zegt dat 'ie verwijderd is. Ik ken het project natuurlijk niet dus daar kan ik alleen maar naar gissen.

Echt (vind ik dan hè) ongelofelijk dat je voor een extern gedownload programma hier op het forum de vraag gaat stellen hoe je het probleem ermee kunt fixen. Dat Edmoor je (volstrekt foute) vraag al verbeterd heeft is al superluxe, en dan niet eens een dank-je-wel maar "Hoe zorg ik ervoor dat die WEL wordt gevonden?" dat vind ik, qua niveau, ZWAAR onder 0!

Overigens staat hier, in de commentaren, (zo lijkt het) dezelfde foutmelding genoteerd:
Frank Emebox3 weken geleden
Descargue esa, y cuando ejecuto tanji me salta una alerta que dice: Eavesdrop Requires a self-signed certificate in the root store to intercept HTTPS traffic y despues de darle cancelar(porque si le das aceptar te sale el mismo error) me sale otra ventana que dice No se puede obtener acceso al objeto desechado. Nombre del objeto:'ConnectFrm'

Luego le doy en ver detalles y me dice: Consulte el final de este mensaje para obtener más detalles sobre cómo invocar a la depuración
Just-In-Time (JIT) en lugar de a este cuadro de diálogo.
Luego me voy al final de mensaje y me dice:*********** Depuración JIT ************
Para habilitar la depuración Just In Time (JIT), el archivo de configuración de esta
aplicación o equipo (machine.config) debe tener el
valor jitDebugging establecido en la sección system.windows.forms.
La aplicación también se debe compilar con la depuración
habilitada

Por ejemplo:

<configuration>
<system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

Cuando esté habilitada la depuración JIT, cualquier excepción no controlada
se enviará al depurador JIT registrado en el equipo
en lugar de controlarlo mediante el cuadro de diálogo.

Busque por internet eso de la depuracion y todo lo demas pero la verdad es que no logre encontrar nada ni entenderlo..

Er staat geen oplossing bij, dus contact zoeken met de maker van Tanji en (alvast) ervoor zorgen dat je een zelf-ondertekend certificaat hebt (tenzij je daar al voor gezorgd had)
[...]Eavesdrop Requires a self-signed certificate in the root store to intercept HTTPS traffic[...]

Tijs.

Echt (vind ik dan hè) ongelofelijk dat je voor een extern gedownload programma hier op het forum de vraag gaat stellen hoe je het probleem ermee kunt fixen. Dat Edmoor je (volstrekt foute) vraag al verbeterd heeft is al superluxe, en dan niet eens een dank-je-wel maar "Hoe zorg ik ervoor dat die WEL wordt gevonden?" dat vind ik, qua niveau, ZWAAR onder 0!

Overigens staat hier, in de commentaren, (zo lijkt het) dezelfde foutmelding genoteerd:

Er staat geen oplossing bij, dus contact zoeken met de maker van Tanji en (alvast) ervoor zorgen dat je een zelf-ondertekend certificaat hebt (tenzij je daar al voor gezorgd had)

Tijs.
oke, het was niet eens gemeen, bedoelt maar ok, het is nou maar net hoe jij er mee omgaat, en opvat ;)

Laatst bewerkt:
Maar bij deze: sorry dat ik misschien gemeen naar u overkwam Edmoor, het was niet de bedoeling, om u boos te maken/irriteren

Ik ben ook niet degene die dat op die manier opvatte ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan