Frans interactief legaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik probeer op een splinternieuwe pc het softwarepakket Frans interactieve taalcursus 2voor gevorderden te installeren maar hij komt niet verder als het installeren van de snelkoppelingen. Heb het vervolgens op 2 andere pc's geprobeerd hetzelfde laken een pak. Bij een van de twee krijg ik de foutmelding Runtime error 216 at 0004AC9D kan ik deze foutcodes ergens vinden? Het gaat overigens over een legale versie.

cange in system 32

Ik heb met de laatste versie van avg de pc gescanned en een infected kazaa bestand verwijderd. Nu geeft hij aan dat hij de teskst Change aan bij het bestand C:windows\systen32\shell32.dll Het is na verandering inderdaad een 800 kb groter???? Bovendien kan ik de regedit niet bereiken omdat hij direct sluit als ik hem invoer bij start /uitvoeren. Hoe herstel ik dit ? Of moet deze vraag nu naar een ander onderwerp geplaatst worden?

Geen winxp mogelijkheid

Ik heb uiteindelijk de sdu@sdu.nl gemailed met dezelfde vraag en die gaven mij als antwoord dat de cursus inderdaad niet onder win xp werkt. Jammer en eigenlijk dom dat ze niet een of andere patch hebben gemaakt om hem toch te kunnen gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan