Franse windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Ik kocht vandaag een notebook bij Mediamarkt en kreeg een korting van 50€ omdat hij per ongeluk een franse windows er op had gezet.
Ik zei, geen probleem, ik zet er een andere (nederlandse) op van mijn vorige notebook, maar nu ben ik al een paar uur bezig en het gaat gewoon niet.

Volgens mij kan ik daar enkel die recovery cd er op zetten...daar zit windows XP er gelijk ingebakken, ik kan enkel kiezen voor frans.

Bij de installatie zegt hij wel dat ik later ga kunnen veranderen van taal, maar dat lukt niet.

het is een soort recovery CD die ik erbij heb gekregen.

Kan iemand me helpen met tips a.u.b.

Titel aangepast. Jij kan ook wel met wat beters komen dan hoi :)

Je kunt de tool uit de bijlage proberen.

Laatst bewerkt:
Het lijkt mij toch stug.
Al staat er een russische windows op.
Doe je ook de partities verwijderen van je nieuwe notebook???

Ik zou hem voor de simpele 50 euro gewoon terug brengen. En gewoon een nederlandse versie erop zetten. De bios e,d, zal ook wel in het frans gesteld zijn. Dan is die ergernis voor 50 euro en alle moeite die je moet doen in een keer verdwenen.

Heb het gehad met een Asus laptop, had hier de partities verwijderd en Win XP Prof opgezet... Tja bleek dat die maar 1x geactiveerd kon worden, dus heb ik de Recovery Disc NL van Win XP Home gebruikt...

Bij de laptop zaten 3 versies qua recovery. EN, NL en FR wellicht heb jij ook meerdere cd´s

Recovery CD: Staat hier wel een volledige Windows installatie op, of alleen een verwijzig naar een verbrogen partitie?

Vraagje aan de moderator,

Zou dit "debug" ook een EISA partitie, die op mijn acer laptop staat, kunnen wissen?

Grt, Brian

Antwoordje van de moderator.

Met deze tool haal je normaal alle partities van je harddisk af, ongeacht wat er op staat.

Bedankt zeer ge-eerde moderator :thumb:
Tja, anders had ik een speciale kabel moeten kopen om die laptop schijf aan mijn desktop te hangen en deze dan met Data Eraser volledig blank te maken.

Laatst bewerkt:
zeer ge-eerde moderator :thumb:
:shocked: :shocked: :o :o Nou moet je ophouden hoor :p

Als het niet mocht lukken, heb ik nog een tooltje wat m'n pa nog eens gemaakt heeft.
Die overschrijft elke bit op de harddisk, maar met een paar kb tegelijk.
Dan is je schijf ook leeg.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan