Fraps, uhm....

Status
Niet open voor verdere reacties.

oIrvano

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2007
Berichten
23
Hallo allemaal,

Ik heb hier twee computers staan, een game pc en een internet/lol pc'tje.
De game pc beschikt over een 8800GTS kaart, 4GB ram en een Intel core 2 duo E6750, het besturingssysteem is Windows Vista 64bit.
Het internet/lol pc'tje bestaat uit een Ati 1650Pro kaartje, 512MB ram geheugen en heeft een Intel pentium 4 proc, het besturingssysteem is Windows XP 32bit.
Ik speel voornamelijk World of Warcraft en met de game pc heb ik een gemiddelde FPS van 100-120, als het heel druk is ongeveer rond de 60-80. Bij het internet/lol pc'tje ongeveer gemiddeld 60-70FPS. (Dit is allemaal met fraps aangegeven).
Ik heb met het internet/lol pc'tje de instellingen van het movie tab van Fraps als volgt: Full-size 80FPS, record sound aangevinkt en Detect best sound input.
Als ik dan record krijg ik een nette ingame fps van 40-50 en heb ik niet last van stotteringen, opgeslagen ziet het filmpje er goed uit.
Als ik dit met de zelfde instellingen opneem (behalve max 120fps aangevinkt) met de game pc, krijg ik een ingame fps van rond de 10-20 en fps drops naar 1-2. (Niet speelbaar dus). Zelfs als ik half-size opneem krijg ik een belabberde ingame fps van 20-30 en het haperd als een gek, het lijkt wel 1fps. De opgeslagen filmpjes lopen ook zo slecht als ik weet niet wat.
Maar ik vind dit toch heel gek, want de game pc beschikt over veel betere componenten en dat ik daar toch niet tot nauwelijks kan opnemen

De internet/lol pc heeft een oudere versie van fraps, maar het lijkt me wel heel raar als het daar aan ligt, ik heb het nog geprobeerd om met de game pc een oudere versie van fraps op te nemen maar dat mocht niet baten.

Weet iemand wat er aan de hand is?

MVG,

Irvan Smit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan