the_crow
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 mei 2004
Als ik XP installeer staat er op XP Professional geen probleem maar zodra ik aan de gebruikersovereenkomst kom, staat er overal XP Home. Als de pc na installatie reboot en ik in het keuzemenu kom (zit met een dual boot systeem) staat er ook automatisch XP Home edition. Ook heeft de "frisse" Xp een groen Home kleurtje en de home achtergrond etc. Ik snap er dus geen *** van en het maakt me gek!.
De Cd rom is een Pro versie maar toch zie ik hier en daar een home ja dingetje opduiken. Bij de installatie zelf als ik een home serial wil ingeven (een legale serial van een vriend of zo gewoon om te testen) zegt hij ongeldige code. de beruchte FCK... aanvaard hij wel.
ik heb ook al gehad dat hij totaal geen code vroeg
al die miserie maakt me zot! Ligt het enkel aan het feit dat het een kopietje is? Of flipt die cd rom van zichzelf...
Ik wil een officiele versie kopen maar ja :s met 250euro/maand als student loop je niet ver en een (goedkopere) OEM versie koop ik ook liever niet. Weet iemand wat tegenwoordig een XP Home kost (upgrade is ook goed) en waar het het goedkoopste is?
De Cd rom is een Pro versie maar toch zie ik hier en daar een home ja dingetje opduiken. Bij de installatie zelf als ik een home serial wil ingeven (een legale serial van een vriend of zo gewoon om te testen) zegt hij ongeldige code. de beruchte FCK... aanvaard hij wel.
ik heb ook al gehad dat hij totaal geen code vroeg

Ik wil een officiele versie kopen maar ja :s met 250euro/maand als student loop je niet ver en een (goedkopere) OEM versie koop ik ook liever niet. Weet iemand wat tegenwoordig een XP Home kost (upgrade is ook goed) en waar het het goedkoopste is?