• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

free adobe distiller

Status
Niet open voor verdere reacties.

grema

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
hoi allen,

ik heb de versie van ACROBAT 7.0 op m en PC staan .

Weet iemand of dit ook ADOBE DISTELLET omvat en zoniet kan je deze free -downloaden en waar vind ik hem .
Zoek al even maar vind alleen de update s . Geen basis

'k hoop dat je even kan helpen

Alvast bedankt

grema

het moet natuurlijk " DISTILLER " zijn .

Schrijf fout. Sorry

Iemand ??

Heb je acrobat reader of acrobat? daar zit een groot verschil in, Acrobat heeft de distiller aanboord de Reader versie niet.

Groet,
Ferenc

ps.
ook mijn zoektocht voor pdf995 liepen op niks uit, denk dat je ook met switches moet gaan werken om zoiets werkelijk aan de gang te krijgen. :(

Ferenc,

Hen ACROBAT 7.0 ooit gedownload .

Weet niet waar het verschil zit.

Via de link die je opgaf kwam ik aan de DISTILLER waarvoor ik allen de UPGRADE terug vindt . Weet niet waar ik de rest kan gaan halen en heb ook nog geen oplossing voor de
PDF 995 VRAAG .

vandaar deze vraag : dacht de distiller te installeren en uw voorgaande opmerking te testen , maar loop vast op de Distiller

grema

Als ik hier Acrobat 7 installeer dan krijg ik netjes de Distiller erbij.
Heb je al gekeken bij je printer settings in windows? Hier zou hij tussen moeten staan.
Normaal wordt er ook in ieder office programma een toolbar door Acrobat van de Distiller geplaatst.

Groet,
Ferenc

ferenc ,

Heb ADOBE 7 GEDOWNLOAD op andere PC

Zie de Toolbaar van de distiller NIET staan ,
Hoe moet deze eruit zien.

Kan je even een voorbeeld geven of een icoon waar ik moet naar kijken

groet

grema

Grema,

In Excel heet mijn Toolbar: PDFMaker7.0
Je printer moet ook onder je printersetting staan (configuratie menu windows).

Groet,
Ferenc

Bijlagen

• distiller.JPG
    distiller.JPG
    3 KB · Weergaven: 37
ferenc,

je kan me veel vragen over tekenen in AUTOCAD EN ANDERE " CAD 3 PROGRAMMAS

over PCs en programmas moet ik nog veel leren .

Dus alweer een vraag : Hoe voeg ik die printer toe . Via instellingen toevoegen printer .

dan geeft i me bij " Add Printer"
- local printer of netwerk printer

- indien ik connect to a printet on the internet opgeef
vraagt hij een URL ADRES
dit heb ik niet

Ben ik dan helemaal fout bezig ??

Ik denk dat de " HOT LINE " :D ( helpmij-lijnà nog enkele dagen rood gloeiend zal staan )

Kan je alvast even ingrijpen

grema

Toen je Acrobat installeerde heb je toen ook de pdfmaker geinstalleerd?

Anders pak je hier de 30 dagen gratis probeer versie:http://www.adobe.com/uk/products/acrobatpro/tryout.html
Moet je wel eerst aanmelden, daarna wordt je door gestuurt naar de download (je krijgt dus geen link opgestuurt ;) )

Groet,
Ferenc

Bijlagen

• Acrobat7.JPG
    Acrobat7.JPG
    43,2 KB · Weergaven: 59
Iets totaal anders:
Weet jij enige sites voor Revit 9 tutorials?

Ga daar een dezer dagen mezelf een keer in verdiepen. Probeer al een tijdje acad en 3dstudio maar daar gaat mij te veel tijd inzitten als hobby (heb acad ook niet meer voor mijn werk nodig, andere functie/bedrijf).

Groet,
Ferenc

Iets totaal anders:
Weet jij enige sites voor Revit 9 tutorials?

neen , teken alleen in autocad 2003 en latere versie . En bijhorende andere gelijkwaardige programma s . Wat zoek je eigenlijk ?? Als ik weet wat , kan ik eens rondvragen ??
Zal m en uiterste best doen om iets te vinden ; maar geef een voorbeeld of iets meer vraag.

Misschien moeten we dit buiten " excell" forum plaatsen maar op een andere afdeling ???

groet

grema

heb enkele dagen geen tijd;) ( werk)

hou je op de hoogte :thumb:

alvast bedankt

grema

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan