free packs

Status
Niet open voor verdere reacties.

cdesigns

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2010
beste leden ik ben op zoek naar free maps om te bewerken in unity3d zo kan ik oefenen voor ik helemaal zelf een eigen game ga maken. Veel mensen zeiden al dat ik free maps van battelfield 2 moest gebruiken maar ik vind maar niks online ik ben al 2 dagen het surfen en vind geen enkele map die ik kan bewerken in unity 3d.

Zou iemand mij kunnen helpen?

MVG

leuk om te horen dat je erover denkt om zelf een hele game te maken, maar vergis je niet in hoeveel werk dat is. we praten dan al gauw over een paar jaar hard werk, en dan nog wel met een groep mensen (developers). echt helemaal alleen een game maken is bijna onmogelijk, omdat je dan allerlei dingen eerst moet leren.

zelf maak ik al 10 jaar (sp-)levels met verschillende fpshooting games, mocht je geinteresseert zijn kijk dan even op mijn site. toevallig release ik volgend weekend mn 4de HL2 ep2 sp-mod.

het is niet zo verwonderlijk dat je geen unity3d map files kunt vinden, die worden nml zelden tot nooit ge released. het beste is om gewoon zelf te beginnen met mappen, want dikke kans dat wanneer je een compleet level onder ogen krijgt je niet weet waar je moet beginnen. het zal dan allemaal zo complex zijn en in elkaar verweven zitten dat je toch niet snel ziet wat wat.

wanneer je helemaal geen ervaring hebt met het maken van games dan kun je inderdaad het beste beginnen met modden (modification), je neemt dan gewoon een bestaande game en gebruikt daar de editor van die gratis bij de game zit, of is te downloaden. en daarmee kun je dan goed oefenen, on line zijn er vele mapping forums waar mensen graag helpen, en er zijn vele tutorials die alles uitleggen. van daaruit kun je dan verder gaan met zelf games te maken.

zelf heb ik nog nooit met de unity3d gewerkt, maar ik ken de engine wel.
t is wel grappis want na 10 jaar mappen en modden sta ik zelf nu op t punt om een hele game te maken, een fpshooter.
ik heb enkel dagen lang allerlei engines bestudeert en kwam tot de conclusie dat de nieuwste UDK toch wel erg goed is, en tevens heeft het alle tools in zich die nodig zijn om alles te maken.

mocht je meer willen weten over mijn levels en of de UDK, laat t dan maar weten.

website;

http://www.leon.triplebit.nl/

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan