free register cleaning

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
goedendag,
ik heb windows vista en nu wil ik het register opschonen vanwege veel achterblijvers aan vuiligheid.
nu had ik eerst registry mechanic maar die pakt het gratis programma maar gedeeltelijk op zij het dat je een licentiecode moet hebben en dan zou die het wel schijnbaar opruimen
nu heb ik free register cleaning gedownload en alles laten scannen,hij ziet alle overblijfselen 305 fouten.klik ik daarna op repair gebeurt er niets terwijl ik wel alles van wat hij ziet aangevinkt heb omdat te repareren,maar zie niets gebeuren.
wat moet ik doen voor actie?wel bij dit programma want het kreeg 5 sterren bij "'computer idee""en is ook nog eens gratis.

gr sierras

Laatst bewerkt:
registrycleaner

Hai, ik heb hetzelfde probleem gehad, totdat ik erachter kwam dat je moet registreren en upgraden. Dit is echter niet gratis. Na veel zoekwerk heb ik wel de oplossing voor jou. Ga naar softonic.com. Klik internet en ga verder naar "maintenance" Er opent dan een dropdown. Daar kan je het vakje "cleaners" aanklikken. Download daar nCleaner. Dit is volledig gratis. Na de download run je virusscanner over de file. Bij mij gaf hij geen problemen aan. Deze cleaner is wel complex, doch na de cleaner gebruikt te hebben is mijn compu weer prima werkend. Kijk alleen uit wat je schoonmaakt. Het is namelijk "onherroepelijk". Een alternatief is naar de site van CCleaner te gaan en daar deze tool te downloaden. Ook deze is free, doch hij pakt niet alles. Hopelijk heb je hier wat aan. Groeten Ed58.:thumb:

free gegistry cleaner

hallo ed,

je schreef me dat ik ncleaner moest hebben ,maar zie hem niet staan ,welke vd 6 blz?
tot zover ben ik er wel gekomen maar er staan zoveel cleaners,geef me even de juiste.

gr sierras

nCleaner

Hai Sierras, ik ga even zoeken voor je, en dan stuur ik je in de goede richting. Je hoort van mij. Groetjes Ed.

nCleaner

Hai Sierra, snel of net?? Ga naar Softonic, klik utilities, klik analysis en Optimazation, daarna in "search" bovenaan de pagina nCleaner intypen, en je bent er. Zorg wel dat het vakje ernaast in windows staat. Groetjes Ed.

n cleaner

hallo ed,
ja ik heb hem gevonden,alleen hij is wel weer anders dan free registry cleaner waar ik het over had,maar hij lijkt gelijk zijn werk te doen,alleen hij geeft niet aan dat ie een backup wil en bij jou?heb jij hem blind zijn werk laten doen? ik hoor van jou voordat ik tot actie over ga.

gr sierras

nCleaner

Hai Sieras, wat betreft de backup, daar ben ik ook nog niet helemaal achter. Maar omdat ik "Ghost Symantec" op de achtergrond heb draaien, heb ik altijd een backup. Het kan zijn dat hij een auto backup maakt? Ik heb hem al een poosje in gebruik en heb er verder geen problemen mee ondervonden. Maar iets om uit te zoeken. Groeten Ed:)

nCleaner backup

Hi sieras, als je nCleaner opend, klik rechtsboven op info. Klik daar na in het midden rechts op statistics. Daarna logfile aanklikken. Groeten Ed.

nCleaner

Hai Sierras, graag gedaan, succes. Grt, Ed:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan