free webhosting met php

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viperrr

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Berichten
737
Naam zegt genoeg, Ik zoek een gratis webhost die php etc onderstuent. Hij moet ook een beetju snel zijn, url etc boeit me geen ****, want daar wil ik alleen mijn forum scrlpt op plakken.
Want ja, mijn webspace van mijn inet provider ondersteund geen php :| (Wanadoo broadband premium)
suggesties?? alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Ja, bijvoorbeeld, maar dan met snelheid :D

ik ken lycos en als er iets niet zo hard gaat, is dat t wel...
sorry
 
gebruik ook ff de search op dit forum! er zijn al talloze onderwerpen over mensen die een gratiz host zoeken die nogal snel is en dan moet hij ook nog es php etc ondersteunen... :rolleyes:
 
sorry.. zal t doen

Maarum, kvind lycos tog niet echt denderend. het koste me al een kwartier om alleen al dat forum te uploaden.
 
Snelle gratis hosts zul je niet snel vinden, daar het veel geld kost om een snelle internet verbinding te hebben (zelfde principe als gewoon een internet verbinding, hoe duurder hoe sneller).

Voor een paar euro per maand kun je al een betaalde host nemen die je wel een goede snelheid kan geven...

Jacco
 
Kijk eens op www.macin.be die geven gratis webhosting, die is wel iets trager denk ik dan mijn betaalde hosting die ik bij hen heb, maar echt veel verschil zal er ook wel niet op zitten, ze zijn vrij goedkoop, ik maak altijd gebruik van hun acties. hopelijk heeft dit je geholpen groetjes fredje :cool:
 
Gratishosting

Hallo, ik ben beheerder van KNIP.

Hallo, en ik ben Moderator van Helpmij.nl en heb al jouw 11 posts verwijderd ivm ongewenste spam.
Oh ja, ik heb je ook gebanned. :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan