free webspace

Status
Niet open voor verdere reacties.

louai

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
hoi, allemaal.

Ik wil een website maken....een soort familie website,
en ik heb twee video bestanden een 350mb en een 370mb groot....zo ik wil beide bestanden in de website voegen:( kent iemand een goeie free web hosting die mij video bestanden kan hosten?

groeten
louai

Ik denk dat je voor zulke grote bestanden geen gratis of goedkope host gaat vinden.
Er zullen waarschijnlijk wel hostings zijn die zulke grote bestanden willen hosten maar als beide bestanden een paar keer gedwonload zijn zit je al over je datalimiet. En daarnaast, wie wil nou 350 mb downloaden....
En je moet het zelf ook nog eens uploaden.......

Ik zou gewoon een paar cd'tjes branden, veel handiger en goedkoper.

Overigens, heb je er al eens aangedacht je bestanden door een codec te halen? scheelt reuze aan grote.

Misschien kun je wat vinden op www.free-webhosts.com ? zoek zelf ook nog naar een grotere webhost, dus ik ga daar zelf ook nog even rondneuzen :D

Trouwens, heb je je bestanden wel gecodeerd? Dat kan echt veel schelen.

No Way

Bedank voor jullie snelle reactie:thumb:

ik heb de bestanden al gecodeerd nu zijn ze in wma format........ik heb op de site gekeken, maar ik weet niet wat ze heermee bedoelen:

(Note: Not all sites accepted):confused:

alvast bedankt

Re: No Way

Geplaatst door louai
Bedank voor jullie snelle reactie:thumb:

ik heb de bestanden al gecodeerd nu zijn ze in wma format........ik heb op de site gekeken, maar ik weet niet wat ze heermee bedoelen:

(Note: Not all sites accepted):confused:

alvast bedankt

Dat ze niet alle soorten sites accepteren. Sommige webservers willen gewoon geen troep op hun servers hebben, of willen alleen bepaalde soort websites op hun servers. Een pure downloadsite wordt bijvoorbeeld niet altijd gewaardeerd (alleen bestanden en geen site). Moet je eventjes wat op de sites van de hosts lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan