Freecom Media Player XS en functioneren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

heb onlangs een Freecom Media Player aangeschaft. Het probleem is echter dat ik nu wel een beginscherm (algemeen menu) kan oproepen, maar dat hij geen verbinding met de externe harde schijf (Trakstor) kan maken. De Media Player (op tv te zien) geeft GEEN USB-verbinding aan.
Heb de Trakstor externe harde schijf aangesloten die prima op mijn computer werkt.
Het zou juist makkelijk moeten gaan. Plug en play. Kan iemand mij misschien helpen?

Met dank, Marc

Laatst bewerkt:
Hoi, bedankt voor je reactie.

Een harde schijf die zich buiten de computer bevindt als aanvulling op de gewone harde schijf. Deze is mobiel en heb deze bij de tv geplaatst om hiervan, van de normale harde schijf gekopieerde bestanden, op de tv te tonen.

Heb mijn oude harde schijf (extern) sommige mensen begrijpen het nog steeds niet. Vervangen door een nieuwe. deze doet het wel. De oude kan ik wel voor mijn oude comp gebruiken.

Merk wel, dat als je vraag iets lastiger wordt je geen pest aan de reacties hebt.

Bedankt voor de antwoorden.

Laatst bewerkt:
Heb mijn oude harde schijf (extern) sommige mensen begrijpen het nog steeds niet. Vervangen door een nieuwe. deze doet het wel. De oude kan ik wel voor mijn oude comp gebruiken.

Merk wel, dat als je vraag iets lastiger wordt je geen pest aan de reacties hebt.

Bedankt voor de antwoorden.

Je doet je Nickname eer aan.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan