Freecom mediaplayer network 35 als NAS

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikkie19

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2004
Heb dus een freecom mediaplayer 35 netwerk kit. Werkt prima over het netwerk. Heb een harde schijf erin gezet. Werkt prima, maar deze is alleen te benaderen vanaf de mediaplayer of via de usb. Ik zou hem vanaf het netwerk willen benaderen. Wie weet hoe?

Gr. Michel

hallo ik heb ook interesse in dit apparaat,maar wat ik heb er van gelezen heb kan je de harde schijf niet benaderen vanaf je netwerk.
hoe zijn jouw ervaringen met dit apparaat?

Zelf heb ik ook interesse in dit mooie speeltje. Ik had dezelfde vraag als jullie. Kan ik hem ook gewoon als netwerkschijf gebruiken voor eventueel een backup?

Ik heb gebeld met Freecom benelux (gegevens van www.freecom.nl). Daar konden ze mij vertellen dat het wel mogelijk was. Wat ze dan doen en hoe, dat weet ik niet meer precies.
Het beste kan je ze even een belletje geven.

Laat even weten of het allemaal gelukt is? Ben eigenlijk wel benieuwd!

Groetjes Leon.

Firmware Upgrade Freecom Mediaplayer MP-35

Het is inderdaad mogelijk om de Mediaplayer MP-35 te benaderen via het netwerk, maar hiervoor heb je het volgende nodig:

- Min. Firmware versie 1.4.3
- ximeta DNAS Software (te downloaden via: http://www.ximeta.com/support/downloads/windows_xp/drivers/v3x/index.php)
- NDAS Device ID (deze kun je opvragen bij Freecom, het MAC-adres van je MP-35 heeft freecom wel nodig om deze code te generen!)

Groet,

BytesNL :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan