Freecom SilverStore NAS Online/Reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisBosma

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
382
Hallo,

(Als deze vraag niet in de juiste categorie staat, mijn excuses.)

Ik heb deze week een 'Freecom SilverStore 2-Drive' NAS overgenomen en ik ben al een tijdje bezig om het voor elkaar te krijgen om de NAS compleet te resetten. Ik heb gezocht op google maar de stappen werken niet. Het gaat er mij het meest om dat ik de NAS wil gebruiken buiten de deur, doormiddel van een webdomein te benaderen van Freecom. Ik moet deze eerst instellen met persoonlijke gegevens zoals een Email of een zelfbedachte url (voorbeeld.freecom.com, dacht ik).

Als ik deze pagina wil benaderen, nog binnen het netwerk, dan staat de naam van de vorige eigenaar boven aan. Daarna word er een wachtwoord gevvraagt die ik niet weet. 'Wachtwoord vergeten' werkt ook niet want deze email gaat naar de vorige eigenaar.

helpmij-49tjt.png

Vandaar dat ik de NAS wil resetten, ook omdat er nog een aantal Foto's en Muziek bestanden opstaan.


Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt!
 
@jasperjeh
Gevonden en heb al even van alles geprobeerd, maar alweer loop ik vast op een melding:

Als ik op 'Start the recovery ptocedure' (in het Nederlands: Herstelprocedure starten) druk, krijg ik een melding dat ik geen IP-adres heb?
helpmij-5yrh.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan