FreeForum mederwerkers m/v

Status
Niet open voor verdere reacties.

acid007

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
FreeForum is een gratis forum service, wij groeien per dag enorm. Omdat de groei groot is, moeten wij zo snel mogelijk alles kunnen afhandelen.

Hiervoor hebben wij een php administratie gemaakt die onderandere de forums kan koppelen en mensen accepteren kan.

Omdat ik de enige ben die programmeerd is het voor mij teveel, en ben ik opzoek naar vrijwillige hulp.

Ik ben op zoek naar iemand die mij wil helpen met het schrijven van een adverteer systeem, en een WebFTP systeem voor de leden met een forum.

Heb je intresse, kom dan even naar onze site en post het op het forum.. of reageer per email info@forum.yourhosting.nl

alvast bedankt

http://forum.yourhosting.nl

Het zou een fake kunnen zijn, veel mensen typen onzin in.

Wat bedoel je met het adverteersysteem? Dat je banners van adverteerders plaatst op een pagina?

En met WebFTP dat mensen bestanden kunnen uploaden?

zie het ZO voor je:

root
|
|--inv01
|--inv02
|--inv03
|--pb01
|--pb02

etc, als mappen op onze webschijf. De mensen moeten met een bepaald webapplicatie bestanden kunnen uploaden in hun mappen van allen HUN id (dus bijv in mapje inv01)

Het adverteersysteem houd in dat onder ieder forum de zelfde tekst/banner/script moet komen te staan. Een random banner rotatie OF tekst rotatie, dat moet te kiezen zijn.

Tsjah... Ik heb al veel te veel aan me hoofd :D :(. Anders had ik het graag gedaan...

Ik heb het ook een beetje druk... Ik ben bezig mijn eigen forum te maken en een eigen website opzetten met mijn scripts.

PS: Zo'n adverteersysteem is niet zo heel moeilijk. Dat is gewoon te doen met rand().

erg jammer, wij zouden het erg op prijs stellen ik heb het zelf helaas ook enorm druk daarom roep ik jullie :)

Ehm, ik zou het wel willen als jij een header voor mijn website kunt maken. Voor wat hoort wat...

mail mij even dan kunnen we misschien wel wat uitwerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan