Freelancer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ojan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Berichten
1.566
Hallo,

Heb een probleem of 2. Ik zit vast in de mission waarbij ik juni moet assisteren in de bewaking van een konvooi door de barrera pas. Nadat het konvooi zo goed als heelhuids aangekomen is op willard station, moet ik juni terug volgen naar California Minor. Daar aangekomen krijg ik een filmpje waarin ik door 3 rheinland fighters wordt aangesproken. In de mission log komt er dan "waiting for new mission objective" te staan en verder raak ik niet. Misschien wordt er iets cruciaal gezegd in het filmpje, maar soms valt de spraak weg bij filmpjes. Dus hier kan ik niet horen wat er gezegd wordt. Aan mijn geluidskaart zal het wel niet liegen. Dit is een Creative Soundblaster Audigy 2 Advanced HD!

Op een walkthru op het net las ik dat je de rheinland fighters moet killen, maar bij mij zijn die gewoon neutraal, en als je in deze mission een neutraal object vernietigdn is de mission ten einde...

ps: Als juni de mission voorsteld, kan je deze accept of decline. Welke mogelijkheid je ook kiest, je moet de mission toch spelen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan