Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorstellen kan doen? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dan je ergens een vraag plaatst:Geplaatst door James007
Hoi,
Weet er iemand een site waar je voorstellen kan doen ivm met freeware of open source programma's?
Zoiets MOET toch bestaan?
James![]()
ik kannet niet laten, maar ik vind hitman ook maar nix ... 1 x geprobeerd en de ene vastloper na de andere. Meer zeg ik er niet meer van.Geplaatst door James007
Ik start zelf wel zo'n site, nu nog iemand met een goede programmeerkennis en zonder geldlust. Moeilijk...![]()
Kijk maar naar Mark Loman met zijn HitmanPro... programma is totaal lucht en volgens mij wordt hij schatrijk met z'n donaties.
Liefst geen reacties op mijn mening en geen gechat meer aub.
James![]()
Geplaatst door James007
Ik start zelf wel zo'n site, nu nog iemand met een goede programmeerkennis en zonder geldlust. Moeilijk...![]()
Kijk maar naar Mark Loman met zijn HitmanPro... programma is totaal lucht en volgens mij wordt hij schatrijk met z'n donaties.
Liefst geen reacties op mijn mening en geen gechat meer aub.
James![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.