Freeware-programma's on demand!

Status
Niet open voor verdere reacties.

James007

Meubilair
Lid geworden
7 jan 2005
Hoi,

Weet er iemand een site waar je voorstellen kan doen ivm met freeware of open source programma's?
Zoiets MOET toch bestaan?

James:)

Geplaatst door James007
Hoi,

Weet er iemand een site waar je voorstellen kan doen ivm met freeware of open source programma's?
Zoiets MOET toch bestaan?

Voorstellen kan doen? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dan je ergens een vraag plaatst:

Ik zoek een gratis muziek player, wie kan me helpen?

En dan iemand anders reageert?

Neen, eerder iets van:
Heeft er iemand al eens gedacht om "dit soort"-programma te maken, want het is een gat in de markt?

haha, tip graag doormailen, als iemand 't weet :P kheb nog een stapel prog's nodig! :P

oh zo, ik denk dat die niet bestaat want dan weet ik er ook nog wel.

Doe maar geheel software pakket (dreamweaver / photoshop / firefox / geavanceerde 3d software etc. :D)
Er zijn er al wel een paar. Maar ik denk dat dat niet echt bestaat. Misschien wel een totale freeware site:p

wat d8 j van 'n nieuw besturingssysteem dat lijkt op xp, graag leveren voor jan. 2006 :D

Ik start zelf wel zo'n site, nu nog iemand met een goede programmeerkennis en zonder geldlust. Moeilijk...:confused:

Kijk maar naar Mark Loman met zijn HitmanPro... programma is totaal lucht en volgens mij wordt hij schatrijk met z'n donaties.:confused:

Liefst geen reacties op mijn mening en geen gechat meer aub.

Geplaatst door James007
Ik start zelf wel zo'n site, nu nog iemand met een goede programmeerkennis en zonder geldlust. Moeilijk...:confused:

Kijk maar naar Mark Loman met zijn HitmanPro... programma is totaal lucht en volgens mij wordt hij schatrijk met z'n donaties.:confused:

ik kannet niet laten, maar ik vind hitman ook maar nix ... 1 x geprobeerd en de ene vastloper na de andere. Meer zeg ik er niet meer van.

Geplaatst door James007

Dat wordt 'ie, geloof me ;).

Contact me on MSN please..

Zoekt iemand nog een programmeur voor die freeware. Ik programmeer in VB 6 en VB .NET

We gaan die grote bedrijven kelderen :evil:

Lang geen slecht idee ... maar ik was wel serieus bezig ;) Kan jij programmeren ? Ik verveel mij gewoon dood en zoek iets om te doen ... ik las dit hier ... naja ... je wist nooit :rolleyes:

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan