Freeware

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcovalk

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2005
Weten jullie nog wat goede progamma's waarmee je je register bijvoorbeeld kan verschonen, en een progamma die foute uit je pc kan halen waardoor hij sneller gaat draaien..

Het lieftst freeware..
Alvast bedankt

heb je er ook een die fouten zoekt en ze oplost, want k heb een 3,0Ghz pc en hij loopt opeens vet traag..weten jullie misschien een progamma waarmee je dat kan verhelpen...

Op Spyware en virussen en trojans gescand?

ja...dat had k als eerste gedaan..het is best wel vaag het was van de een op de andere dag....en nu kan k niet eens F.E.A.R meer normaal spelen met een 3,00Ghz en de ati x850 pro..en daar speelde hij hem eerst perfect op...weet iemand wat of heeft iemand het zelfde probleem gehad...

Funktioneerd die ook goed, kun je zien dat de koelvloeistof ook werkelijk rond gaat?

ja die doet het perfect..ik denk dat het iets in me pc is..heb je niet een psoort boot progamma die alle spullen van je pc gooit die je niet nodig hebt..

En ik heb ook eens gehoort van een progamma dat alle dubble bestanden van je pc gooit, weet iemand hoe dat heet...??

opschonen

Ik gebruik System Mechanic 6 en af en toe Ccleaner wat allebei een heleboel opruimt en goed werkt.

ccleaner.
Regcleaner 4.3 heb ik ook al voorbij horen komen, maar ben ik onder xp niet echt tevreden mee.

Registry mechanic is ook een betere optie(maar niet gratis).

Ccleaner is een hele goede, die haalt alle overbodige bestanden weg en er zit een regcleaner in, die goed werkt.

CCleaner kan je best gebruiken, een handleiding vind je hier.

Verder gebruik ik wel eens NTRegOpt, geweldig programma om de dingen in je register wat bij elkaar te zetten. ( = tijdbesparend)

James :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan