freeze compaq armada e500

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ghost
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghost

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Berichten
707
Schiet mij maar lek...hij gaat gewoon weer aan....

Zijn er nog tips om iets te doen?

rare jongens die compaqs......
 
Ik lees iets verder terug;

"als je erg handig bent kun je ook de fan op een constante voedingsdraad aansluiten zodat deze dus blijft draaien en niet pas als de temp stijgt. Nadeel is wel dat je accu dan sneller leeg is."

Weet iemand hoe ik dit moet doen? of is er een site waar ik hier iets over kan vinden?
 
waar mee smeren

halllo


waarmee met wat voor spul (of olie) moet je zo'n assje smeren



p.s mij pobleem is dat als je de pc aan zet heb je beeld trek even later van het midden uit weg en als je hem dan recet komt het beeld weer terug(als je geluk hebt


is compaq presarrio 1700 Xl (eerste type)

model 17XL573




wat kan het probleem zijn weet iemand dat

alvarst bedankt

gr fery
 
ik heb gewoon silicoonolie gebruikt...

daarvoor moet je dus de ventilator helemaal los halen van de processor. Let op dat je hem wel goed terugzet zodat de seal weer sluit...(dat kneedbare goedje dat er tussen zit)
 
maar is bij jou het probleem al opgelost
of heb jij ooknog het probleem dat het beeld vanuit het midden ineen keer weg trekt
 
Hallo

Smeren is eenvoudig ...........

Demonteren ventilator , leg deze even op een radiator , zodat de lijm waarmee afdekstickers zacht wordt.

Verwijder deze stickertjes voorzichtig.

Een druppeltje kruipolie om de busjes/rollementjes terug gangbaar te maken.

Nadien een druppel dikke olie 15w40 of go90 .

Plaats de afdekstickers terug , even testen en terug monteren .

Niet te veel olie gebruiken , ander grote kans dat die alle kanten uitvliegt...........

Sillicone olie is ook bruikbaar , is echter geen langdurige oplossing , daar deze zeer vlug zijn smerende eigenschappen verliest in deze toepassing.

Peter
 
Ik heb hetzelfde met mn laptop, en het begint me aardig te irriteren. Ik heb nog wel garantie op mn laptop, maar zouden ze me er dan meteen een nieuwe toesturen? Als ik een spel speel loopt hij nooit vast, en in veilige modus ook niet...
 
wow...michael...
gelijk gebruik maken van je garantie.
je hebt namelijk weer garantie op je reparatie.
Vooral niet uitstellen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan