nicewise100
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 nov 2006
Hoi,
Ff een vraagje, weet niet of ik net hier goed zit maar...
Als ik aan het surfen ben dan stopt de browser er na ongeveer 1 1/2 uur ermee. Doet helemaal niks meer, zelfs geen ctrl alt delete om programma's in taakbeheer af te sluiten doet het dan.
Kan overal klikken wat ik wil, géén reactie. Net of PC bevriest.
Moet deze dan helemaal met de aan en uit knop uitzetten en dan weer aanzetten.
Hoorde vanmiddag van een kennis dat deze dit ook al 3 dagen heeft.
Heb zelf inmiddels al 3 virus en spyware scanners gedraaid, maar kan niks bijzonders vinden. Merk wel als ik een programma download dat dit bijzonder langzaam gaat.
Iemand een oplossing? ..Ergens iets (cache?) overvol misschien..hoewel ik CC cleaner ook al een paarmaal heb gedraaid. Valt me ook pas de laatste 3 dagen op.
Ach ja, ik heb windows XP home edition.
Bedankt alvast!
Ff een vraagje, weet niet of ik net hier goed zit maar...
Als ik aan het surfen ben dan stopt de browser er na ongeveer 1 1/2 uur ermee. Doet helemaal niks meer, zelfs geen ctrl alt delete om programma's in taakbeheer af te sluiten doet het dan.
Kan overal klikken wat ik wil, géén reactie. Net of PC bevriest.
Moet deze dan helemaal met de aan en uit knop uitzetten en dan weer aanzetten.
Hoorde vanmiddag van een kennis dat deze dit ook al 3 dagen heeft.
Heb zelf inmiddels al 3 virus en spyware scanners gedraaid, maar kan niks bijzonders vinden. Merk wel als ik een programma download dat dit bijzonder langzaam gaat.
Iemand een oplossing? ..Ergens iets (cache?) overvol misschien..hoewel ik CC cleaner ook al een paarmaal heb gedraaid. Valt me ook pas de laatste 3 dagen op.
Ach ja, ik heb windows XP home edition.
Bedankt alvast!