frequency combination......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok,

oude pc is naar de vaantjes amen en uit.

Nieuwe HP met vista staat ook na 2 dagen in de winkel om te herstellen!!!!!!:rolleyes:

En heb nu een goedkoop acer laptopje met xp, hopelijk geeft dit beestje geen problems.

Messenger problem!

heb een email opgeven bij mesenger op nieuwe pc, en als ik messenger activeer dan vraagt men om die koppeling in de mail aan te klikken omzo te activeren.
Probleem is als ik in messenger op postvak in klik dan kom ik bij m'n outlook expres Email!
waarschijnlijk had ik geen netpasport gemaakt of zo.

Kan ik dat email adres in windows messenger verwijderen, ben eigenlijk nog niet aangemeld en kan ik ook niet omdat ik geen mail heb gekregen.
ondertussen heb ik nu een hotmail adres bij msn die wel functioneert.

Laatst bewerkt:
Colgate

Heb je wel een EMAil account aangemaakt. Messenger is toch geen EMail Programma!
Messenger heeft niets met Postvak in te maken. Je moet de POP of SMTP serversettings aanmaken in OE. Die vind je bij XP onder extra accounts. Met Vista heb ik nog geen ervaringen.
Uit je verhaal blijkt dat de oude PC op een verkeerde clockrate stond ingesteld en mogelijk te ver is overgeclocked, dan wordt de boel kritisch vooral het memory.
Vandaar de aanbevelingen om de BIOS op standaard te zetten of AUTO.

Frequentie combi

Colgate

Heb je wel een EMAil account aangemaakt. Messenger is toch geen EMail Programma!
Messenger heeft niets met Postvak in te maken. Je moet de POP of SMTP serversettings aanmaken in OE. Die vind je bij XP onder extra accounts. Met Vista heb ik nog geen ervaringen.
Uit je verhaal blijkt dat de oude PC op een verkeerde clockrate stond ingesteld en mogelijk te ver is overgeclocked, dan wordt de boel kritisch vooral het memory.

Colgate

m'n nieuwe acer was ik dus een beetje aan het instellen....
En ik klik op messenger...die vraagt een mail-adres, ik geef een op maar die bestond nog niet:o . nu krijg ik bericht om een mail te lezen en een link aan te klikken in een mailbox die niet bestaat! k'moet gewoon herbeginnen met een mail adres die nu bestaat.
Maar ik zit vast, ieder keer ik m'n pc aanleg vraag hij om messenger te activeren en wijst hij me erop dat ik een mail heb.

Heb je messenger wel nodig, wat als je die gewoon uit zet?
Met XP Antispy kun je messenger controleren of uninstallen.

Laatst bewerkt:
Heb je messenger wel nodig, wat als je die gewoon uit zet?
Met XP Antispy kun je messenger controleren of uninstallen.

Je hebt "Windows Messenger" die wil ik nu verwijderen, maar vind het niet bij de software ofwel moet ik de map in programfiles verwijderen!

Ik heb nu "Windows Live Messenger" geînstalleerd met een hotmail adres, dus zoals ik het wilde.

als ik me aanmeld bij "windows messenger" dan kan ik me twwemaal aanmelden de oude die ik weg wil omdat hij een outlook adres heeft en de nieuwe "Live Mesenger" met hotmail adres.

windows messenger verwijder je via
configuratiescherm
software
windows onderdelen

http://www.windowsnetworking.com/kb...twork/ControlWindowsMessengerinWindowsXP.html

Hieronder de truc om Messenger zichtbaar te maken.
De term "Hide" moet worden verwijderd. uit Sysoc
Kopieer de file voor de zekerheid en sla die even op in geval je iets verkeerd doet.

Microsoft hides the Windows Messenger from the Control Panel Add and Remove programs applet. To unhide messenger so you can remove it using the applet:
• Open \windows\inf\sysoc.inf
• Change the line
msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7
to
msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,,7
• Close sysoc.inf and save it
This is a general tip for components Microsoft are hidding from the Control Panel Add and Remove programs applet. You can now use the Control Panel to uninstall windows messenger.
Note: gpedit.msc is not available in XP Home which is not designed for a corporate environment. See Features of XP Home vs XP Pro.
To control Windows Messenger 4.0 on a Windows XP Home Edition-Based Computer
• Start Windows Messenger.
• Click Options on the Tools menu.
• Click the Preferences tab
• Click to clear the Run this program when Windows starts check box
• Click OK.

Ik zal die messngr maar zo laten gebruik het och niet veel,

Heb nu ook eens een tft scherm gekoppeld aan m'n laptop en ik zie efkes XP home edition verschijn maar dan ook weer verdwijnen:rolleyes: .

En last but not least, ik vertrouw die "router" niet en ontkoppel het ding.
Ik verbind m'n laptop met de vaste kabel en wat zie ik dat ik nog steeds draadloos surf!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dus die internet-kabel er ook uit getrokken, computer uit en aan gedaan en ja ik zit hier nu nog draadloos te surfen!!!!!!!!!!!!

Die routers hoe ver reikt dat? Moet zijn dat er gebeuren zijn met ook een draadloze.

Het bereik hangt van veel factoren af. Het zendvermogen, de antenne van beiden (de PC én de Router) wat zit er tussen (muren plafond) Vaak is dat bereik niet veel meer dan tien meter en de snelheid neemt dramatisch af met ieder obstakel of afstand, storende invloeden etc. De snelheid is met de kabel zeker sneller dan Wireless. De beloofde snelheid voor wireless wordt nooit/zelden gehaald.
Wil je de Wireless uitzetten dan moet je de router induiken dat kan ook via de kabel. Als je het IPadres weet en het wachtwoord (vaak admin of administrator).
Via het Doscommandcentre kun je de Ip adressen zien. Met IPCONFIG /ALL Zal iets zijn als 192.168.xxx.xxx.

ik versta er niets meer van ...............

Mijn router zit ligt nu in een kast en ik kon surfen.
Ik heb nu m'n internet kabel in m'n laptop geplaats zoals je doet bij desktop en ik kan niet meer surfen!! Lan verbinding gaat niet meer.Netwerk heeft geen netwerk adres aan m'n computer gegeven!
Heb op herstellen geklikt maar ht lukt niet.
Nu surf ik weer met draadloze netwerkverbinding zonder router.

Het lampje 'RD' flikkert op m'n telenet bakje!

Verwarrend verhaal Colgate
Hoe hang je nu feitelijk aan het internet?
Soms moet je even wachten met de kabel tot de Provider de verbinding opnieuw activeerd
Het is ook mogelijk dat je een probleem hebt met de Firewall. Zet die even uit en probeer het nog eens. Let op de windowsfirewall wil nogal eens ongewenst actief worden! In dat geval zie je als je R klikt op de verbindingsicoon/ Status dat er een slot hangt aan de verbinding. Je kunt daar ook zien of er iets wordt ontvangen of verzonden. Ga naar het Dosscreen (Start/ Programma's/ buroaccessoires/ opdrachtprompt) en geef: IPCONFIG /ALL in. De ip-adressen moeten dan zichtbaar worden.

Verwarrend verhaal Colgate
Hoe hang je nu feitelijk aan het internet?
Soms moet je even wachten met de kabel tot de Provider de verbinding opnieuw activeerd
Het is ook mogelijk dat je een probleem hebt met de Firewall. Zet die even uit en probeer het nog eens. Let op de windowsfirewall wil nogal eens ongewenst actief worden! In dat geval zie je als je R klikt op de verbindingsicoon/ Status dat er een slot hangt aan de verbinding. Je kunt daar ook zien of er iets wordt ontvangen of verzonden. Ga naar het Dosscreen (Start/ Programma's/ buroaccessoires/ opdrachtprompt) en geef: IPCONFIG /ALL in. De ip-adressen moeten dan zichtbaar worden.

Je hebt gelijk, ivm die provider.
Ik had namelijk de nacht voordien alles losgemaakt dus ook internet-kabel.
Als ik vandaag draadloos en zonder internet aan het surfen was had ik geen mail meer.
Dus moet het zijn dat m'n gebuur ook draadloos surft.:D
Als ik dan plotseling m'n vaste internet-kabel terug in het toestel had gebracht ging dit niet tot m'n verbazing. Maar na enkele uurtjes was het weer ok.
Namelijk internet aansluiten en de power on.

Het enige slordige op m'n pc is nog die messenger waar ik bij het instaleren geklikt heb op bestaande email-adres en heeft die genomen van m'n outlook. had moeten een nieuwe maken. outlook wil ik appart houden.

Wat ik ook raar vind is de volgende zaak, op m'n laptop is achteraan een input voor een extern scherm. ik dacht deze aan te sluiten en twee schermen simultaan te kunnen bekijken.
Maar nope, enkel laptop functioneerd en op het ander scherm verschijnt tijdens het activeren van m'n pc een fractie van een seconde iets maar dooft dan uit.

voor de rest wacht ik tot HP/ m'n desktop/vista terug in orde brengt(garantie).
Zal dan weer komen zagen hier ivm vista problemen:D .

windows messenger verwijder je via
configuratiescherm
software
windows onderdelen

ik weet hoe je software eraf moet gooien.

maar nergens staat er duidelijk dat het software is ivm messenger, heb geen zin om iets verkeerd eraf te gooien.

Dag Colgate
Het is misschien te moeilijk voor je, maar je kunt in het register of m.b.v. RegSeeker (een gratis programma) zoeken naar een entrie in het register waarin je de EMail account opgeeft. iedere Email verwijzing die samenhangt met Messenger kun je eenvoudig wegdoen.
Wel even een backup maken van die key! Zodat je eventueel kunt herstellen. Zit standaard in RegSeeker ingebakken. De naam van de account is al voldoende.
Overigens kun je met XP Antispy ook messenger uitzetten of zelfs verwijderen.

Laatst bewerkt:
allez m'n nieuwe desktop staat nog in de shop om hersteld te worden.

En m'n laptop van 1 week begint nu vandaag moeilijk te doen.

dit kreeg na het her-opstarten van een windows update!

RTHDCPL.EXE ongeldig verplaatsing van systeem DLL bestand :

Systeem DLL bestand USER 32 is verplaats in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken.
De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestan C:\WINDOWS\systeem32\HHCTRL.OCX een adres bereik in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem-DLL-bestanden van windows.
Neem contact op met de leverancier van het DLL bestand voor een neuwe versie.

Kan iemand mij dit uitleggen in het nederlands AUB.
Ik begin stilletjes-aan een hekel aan pc's te krijgen:evil:

Alles in orde met de laptop nu.

Alles opnieuw geïnstalleerd en problemen zijn weg;
Messenger in orde nu, alsook dat DLL probleem:thumb:

pfffffffffffff 74 windows update's gedaan en die "DLL" miserie is terug.
:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan