• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

frequentie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alles moet echt overeenkomen. Zo ook het bereik gegevens, dat moet je hele tabel beslaan, inclusief titelrij. Als je een kolomnaam gebruikt zoals "Diepte", dan moet die ook in de eerste rij van de tabel staan.

Indien het nog niet lukt, hang dan het bestandje maar bij.

Wigi

Alles moet echt overeenkomen. Zo ook het bereik gegevens, dat moet je hele tabel beslaan, inclusief titelrij. Als je een kolomnaam gebruikt zoals "Diepte", dan moet die ook in de eerste rij van de tabel staan.

Indien het nog niet lukt, hang dan het bestandje maar bij.

Wigi

Vind je het goed als ik het originele (dus met alle data) bestand (.zip) naar je eigen adres mail? Helpmij.nl limiteert de bijlages namelijk

gr Geert

Vind je het goed als ik het originele (dus met alle data) bestand (.zip) naar je eigen adres mail? Helpmij.nl limiteert de bijlages namelijk

gr Geert

Doe maar. Maar toch even zeggen voor andere vraagstellers: ik heb niet de tijd om ook nog eens vragen te beantwoorden die binnenkomen via mail. Enkel in gevallen als dit kan het.

Ik heb ondertussen het bestandje via mail aangekregen.

Geert

selecteer B15:K546.

Links van de formulebalk, waar normaal gezien B15 staat, verander je dat in

gegevens

Dan werkt het wel.

Wigi

Ik heb ondertussen het bestandje via mail aangekregen.

Geert

selecteer B15:K546.

Links van de formulebalk, waar normaal gezien B15 staat, verander je dat in

gegevens

Dan werkt het wel.

Wigi

Het is volbracht! Hij werkt. Nogmaals dank

gr Geert

Geert

Mag ik de gegevens in het bestandje gebruiken om een overzichtsbestand te maken van Databasefuncties. Ik denk dat hier wel nood aan is; als het klaar is, zal ik het op mijn site plaatsen.

Bedankt

Wigi

Geert

Mag ik de gegevens in het bestandje gebruiken om een overzichtsbestand te maken van Databasefuncties. Ik denk dat hier wel nood aan is; als het klaar is, zal ik het op mijn site plaatsen.

Bedankt

Wigi

vanzelfsprekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan