Fritz!box printer poort win7

Status
Niet open voor verdere reacties.

drukkertje

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2006
:(Hallo,

Het is mij niet gelukt;
een printerport aanmaken voor een USB printer aan de Fritz!box 7170 (via xs4all verkregen). Onder elke ander besturingssysteem wel gelukt. Die methodes zijn dus allemaal uitgeprobeerd.
Maar misschien iemand anders wel en is bereid de juiste werkwijze met mij (ons) te delen.

groet, Martin

Op de site van Fritz wordt gewezen op het belang van de juiste geupdate firmware. Zij geven een link naar de AVM-site waar de juiste firmware is te downloaden.

Misschien helpt dat?

helaas, was reeds bekend

Op de site van Fritz wordt gewezen op het belang van de juiste geupdate firmware. Zij geven een link naar de AVM-site waar de juiste firmware is te downloaden.

Misschien helpt dat?

hoi Boeing,

Deze update (firmware) was door mij reeds geinstalleerd, heel vernieuwend maar geen Win7 driver of installer. Jammerrrrr:(

Toch bedankt voor jouw reactie,

gr. Martin

:(Hallo,

Het is mij niet gelukt;
een printerport aanmaken voor een USB printer aan de Fritz!box 7170 (via xs4all verkregen). Onder elke ander besturingssysteem wel gelukt. Die methodes zijn dus allemaal uitgeprobeerd.
Maar misschien iemand anders wel en is bereid de juiste werkwijze met mij (ons) te delen.

groet, Martin

http://www.hulp4all.com/?p=1135
Gewoon handmatig ff invullen zie de link voor details.

http://www.hulp4all.com/?p=1135
Gewoon handmatig ff invullen zie de link voor details.

Hoi Zorro,

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de topic al weer vergeten was. Bedankt voor het aandragen van de pagina met goede uitleg. In de tussentijd heb ik een overeenkomstige oplossing voor mijn probleem gevonden.
Ik ben telkenmale de fout in gegaan door de install wizard niet te vertellen dat het om een netwerk printer gaat. Ja, en dan lukt ook niet.

Kortom, na enig geexperimenteer kunnen we nu onder W7 printen.

Allen bedankt.

Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan