aldo1974
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jun 2008
Hallo ,
ik heb een database gemaakt voor het werk .
Daar deze door meerdere users gebruikt wordt is de databse geplitst in een front end en een back end .
De back end staat op een netwerk locatie in een submap van de root.
Ik zal makkleijkheids halve mijn database hier database toepasssing noemen
dan krijgen we volgende Hyrachie
//server1/DatabaseSubmap/DatabaseToepassing
Als 1 gebruiker via de front end met de database werkt is er geen probleem (vanaf hun bureaublad en front ensd is dus gekoppeld aan de back end)
als er 2 of meerdere gebruikers via (hun eigen) front end aan de database werken dan starten deze front ends imens traag op.
Nu las ik op i-net dat het waarschijnlijk komt om dat de database toepsing in een submap staat .
Dat je dit kan oplossen door een bach bestand in te bouwen .
dat is dus mijn probleem ik snap niets van dat bach bestand
de informatie staat op volgende site onder " Problemen met trage Access oplossen"
http://www.pcmenu.info/pc_help/access/gevorderden.htm
Graag hulp of een mogelijke andere oplossing .
Ps de toepassing moet in de submap blijven staan , mag dus niet verplaats worden naar de root .
THX
ik heb een database gemaakt voor het werk .
Daar deze door meerdere users gebruikt wordt is de databse geplitst in een front end en een back end .
De back end staat op een netwerk locatie in een submap van de root.
Ik zal makkleijkheids halve mijn database hier database toepasssing noemen
dan krijgen we volgende Hyrachie
//server1/DatabaseSubmap/DatabaseToepassing
Als 1 gebruiker via de front end met de database werkt is er geen probleem (vanaf hun bureaublad en front ensd is dus gekoppeld aan de back end)
als er 2 of meerdere gebruikers via (hun eigen) front end aan de database werken dan starten deze front ends imens traag op.
Nu las ik op i-net dat het waarschijnlijk komt om dat de database toepsing in een submap staat .
Dat je dit kan oplossen door een bach bestand in te bouwen .
dat is dus mijn probleem ik snap niets van dat bach bestand

de informatie staat op volgende site onder " Problemen met trage Access oplossen"
http://www.pcmenu.info/pc_help/access/gevorderden.htm
Graag hulp of een mogelijke andere oplossing .
Ps de toepassing moet in de submap blijven staan , mag dus niet verplaats worden naar de root .
THX