front usb doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

matheij

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
ik heb een nieuwe behuizing gekocht heb mijn oude systheem over gezet in de nieuwe behuizing alles werkt behalve de front usb en de aansluiting van de koptelefoon werkt niet mischien de kabels verkeerd aangesloten op het moederbord ??

Kan inderdaad verkeerd aangesloten zijn. Als het goed is, is er in de handleiding van het mobo een overzicht opgenomen waar welke kabels moeten. Misschien dat je daar verder mee kan komen.

Check: de rear usb's zijn vaak rechtstreeks op het mobo connected, de front usb's veelal middels een hubje.

het zijn een hele hoop kleine kabeltjes die je op het moederbord moet aansluiten dat heb ik gedaan via de beschrijving van mijn moederbord maar helaas niks kan ik ergens in het apparaatbeheer zien of ze zijn aangesloten of niet

Drivers nodig misschien? Kijk eens in apparaatbeheer of daar vraagtekens staan.

Start - Configuratiescherm - Prestaties en Onderhoud - Systeem - Tabblad Hardware - Apparaatbeheer - USB-controllers

Hier staat als het goed is ergens jouw usb stick. Meestal heet deze "USB-Apparaat voor massaopslag.

Nu klik je met rechter muisknop en klik je op inschakelen.

Meestal is hij om een of andere reden uitgeschakeld, dan zou dit moeten helpen

hij doet het nu wel ik heb mijn digitale camera aangesloten en die werkt wel maar als ik mijn computer muis voor aansluit met de usb dan doet hij het niet iemand sugesties hoe dat kan

mijn usb stick doet het ook al niet bij de front usb iemand sugesties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan