front usb en firewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

gajadhar

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Hela,

Ik heb laatst een fantastisch bakkie gekocht.

Een Antc systeem kast met 2x front usb poort en 1x firewire poort.

Nu zou het nog mooier zijn als ik die ook kon gebruiken :P

Ik draai Xp prof. op mijn bak maar appaaraatbeheer zet een vraagteken bij het usb device.

Ik heb antec al gemaild over dit probleem maar geen antwoord. Heb heel iternet afgestruind opzoek naar drivers...niets gevonden.

Het de poorten zijn correct verbonden met het moederbord - want anders zou XP er geen vraagteken voor zetten.

Ik weet geen raad. Ik hoop jullie wel.

Groet,

Jaymzz

ja moet in het boekje staan Omdat usb2 inderdaad vaak geinstaleert moet worden en usb1.1 niet (windows heeft de drivers)

Laatst bewerkt:
okay, dan ga ik in het boekje kijken vanavond en dan kom ik er nog op terug :thumb:

Hallo

Indien dit een recent m.b. is .........

Automatisch u.s.b. v2........en deze is comp. met de oudere versie.......

Peter

Hoi,

Ik ben erachter. Het is usb versie 2.

Ik heb dus 2 poorten aan de voorkant zitten met een 1394 fire ingang.

Ze doen het allemaal niet. Maar windows zet er wel een vraagteken bij..

rara hoe kan dat ?

ok usb 2 dus.
Software geinstaleert?
en als bij eigenschappen van het apparaat klikt wat staat er dan bij (welke fout)

er zat dus geen software bij. Die poorten zitten in mijn kast ingebouwd.

windows zegt : ? (vraagteken) met een uitroepteken erdoor:

De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren.

Maar ik kan nergens stuurprogrammas vinden.

Mijn kast is van Antect zie : http://www.antec-inc.com/pro_details_enclosure.php?ProdID=90661

Op het plaatje zie je de naam antec staan op de voorkant van de kast. Dit is dus de klep die je opent en waar de poorten zitten.

****raaaa!!!

Opgelost. Wat bleek nou - had de computer winkel em toch niet aangelosten. Dus heb ik de kabeltjes op het moederboerd geprikt en voila hij doet het.

Alleen jammer dat er op het ASUS moederbord geen connecter zit voor mijnfirewire. Het staat wel aangegeven maar de pinnetjes zijn er niet. Het zijn slechts soldeer puntjes....moet ik die zelf solderen ofo ??? :confused:

en die sterretje daarboven is dus het vieze woorden filter ?? lachu...

ik zei slechts h o e r aaaaaaaaa

Klopt, ik heb zelf ook een asus-moederbord (a7v8x) en die zijn er in verschillenden vormen eentje met aansluiting voor firewire en Raid. En eentje zonder die twee maar ze hebben dezelfde handleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan