Frontpage 2000 / audio invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

diavata

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2003
Hallo,

Ik zit al een maand te klooien om wat MP3 bestanden via Frontpage 2000 op mijn website te krijgen maar het wil maar niet lukken.

Ik open de pagina waar het MP3 bestand moet komen.
Selecteer het woord wat de hyperlink (mp3) moet worden en klik "hyperlink maken"
Ik selecteer het mp3 bestand uit de map en klik ok.
Als ik het dan test via de browser werkt het prima en het speelt ook nog eens.
Maar nadat ik mijn page geupload had kreeg ik bij alles de melding "server can not be found"
En gezien het feit dat hij de bestanden niet heeft opgeslagen in het web is dat ook heel logisch natuurlijk..
Maar wat nu??

kan iemand me uitleggen hoe het dan wel moet?

Bedankt!!

Groetjes
D.

Vrij simpel:
zet de files IN het web, dus in de map waar al je hp files staan.

:cool:

Maar dat is het hem nu juist..
Ik weet niet HOE ik dat moet doen.
Ik krijg alleen maar de hyperlink geplaatst naar het MP3 bestand op mijn PC maar hij slaat het niet op.
Sorry.. maar ik ben (zoals je wel begrijpt) een echte leek op dit gebied... :-/

Hoop dat je me kunt uitleggen hoe ik het moet doen.

Thx!!
D.

Hoi

Je moet gewoon je geluidsbestand in dezelfde map zetten als je web. Dat doe je via frontpage 200 op de volgende manier. Ga naar bestand import. Browse en zoek het bestand op en klik op ok. Als het goed is zie je nu in je map het bestand staan. Nu weer uploaden en klaar is kees!!

Groetjes Milou

Ps; als je het nog steeds niet lukt moet je het zeggen, dan leg ik het nog wat uitgebreider uit!!

Hi Milou,

Volgens mij gaat dit lukken. Dank je wel!!!!!!!!!!!!!!
Althans... ik zie nu inderdaad wel de map (die ik MP3 genoemd heb voor het gemak) in mijn web staan.
Maar hoe link ik nu dan daar naartoe?
Ik bedoel.. oorspronkelijk had ik de hyperlinks dus gelinkt staan naar de mp3 bestanden op mijn pc.
Maar nu staan ze in mijn web. Dus die links moet ik aanpassen. Maar hoe doe ik dat?

Thanks !!

D.

Je selecteert zegmaar de tekst die de link moet worden, klikt op je rechtermuisknop en kiest de optie "hyperlink". Vervolgens browse je naar de map waar je web in staat en selecteer je je muziek-bestand. Klik op ok en je bent klaar. Vergeet niet je pagina nu op te slaan!! Open je web vervolgens in preview en je zult zien dat ie het doet!!

Als het nog niet lukt, gewoon weer vragen hoor!!

Groetjes Milou

Laatst bewerkt:
verplaatst van overige software naar Frontpage :)

Hi,

Ik ben nu al 3.5 uur bezig op 5 mp3 bestandjes..
is dat normaal??
Zoja.. dan hoop ik dat het lukt en anders... kan ik beter annuleren????

D.

Woeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Ze staan er op.. ze staan erop :-)))

Ik heb de hele mikmak geannuleerd op een gegeven moment en ben opnieuw begonnen.
Een uurtje later was het allemaal klaar en het werkt nog ook.
www.dark-tranquillity.nl
mogen jullie ff testen :-)

Jongens echt SUPER bedankt.. ik ben ECHT ontzettend blij dat jullie me zo geholpen hebben!!!

Tot later!

Greetz
D.

Huh?
Hoe kan het dan dat hij bij mij op het internet wel werkt??
En wat zijn targets??
Sorry maar ik weet van die dingen echt niets...

Thanks!!
D.

Hi,

Snap echt niet wat je zegt maar ik weet wel dat de site nu 2 maanden online is en nog niemand zich heeft gemeld dat hij iets niet kon zien.
Ik krijg veel mails erover en de band heeft hem gelinkt vanaf hun officiele site dus ik denk dat het aan de instellingen van jouw PC ligt?
Het kan evt. zijn dat je niet de juiste java geinstalleerd hebt. Dan kun je ONDER de bandfoto op de intro. pagina kijken dan kom je in een 2e navigatie pagina.
Dan zou je toch door de hele site moeten kunnen wandelen :-)

Laat je het nog even weten dan?

Greetz
D.

Nope, in content venster kan ik wel verder, maar dan niet meer terug: browser bevriest.

De frameset:

<frameset cols="150,*">
<frame name="links" scrolling="no" noresize target="rboven" src="nieuwe_pagina_4.htm">
<frameset rows="20%,*">
<frame name="rboven" target="ronder" src="logo.htm">
<frame name="ronder" src="nieuwe_pagina_3.htm" target="_self">
</frameset>
<noframes>

<title>navigatie</title>
<base target="rboven">

<title>logo</title>
<base target="ronder">

<title>bandpicture</title>
<base target="_self">

Targets kloppen niet.

Hi Peter,

Begrijp me niet verkeerd.. maar ik begrijp echt niet waarom ieder ander het wel kan zien (of in ieder geval de 17 mensen die intussen gereageerd hebben)
Ik probeer het te begrijpen en dus niet te zeggen dat je ongelijk hebt!!
Heb jij zelf een verklaring??

Greetz
D.

Klikkend op het menu komt er Rechts GEEN andere pagina.
Klikkend op guestbook komte er in het navigatie menu
het gastenboek tevoorschijn.
Zie bijlage.

Bijlagen

• tranq.gif
    tranq.gif
    18,3 KB · Weergaven: 28
ik denk dat het ligt aan get feit dat je niet de juiste jave geinstalleerd hebt.
Als je nu een ONDER de foto op de introductiepage kijkt dan kun je in een 2e navigatie menu komen.
Een vriend van me kon denavigatie eerst ook niet gebruiken en behielp zich met dit menu.
Vervolgens heeft hij de juiste java geinstalleerd en werkte alles gewoon.
Misschien is dit het probleem??

Greetz
D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan