Frontpage 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bycicler

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Beste,

ik wil Frontpage 2003 installeren op mijn Windows XP SP2 en krijg steeds de melding bij de installatie:
Fout1317:Setup kan de mapD:\...\Commonfiles/Microsoft Shared/Webserver Extensions niet maken.Controleer of het pad op het systeem bestaat en of U over de juiste machtigingen beschitkt.

Daarna wordt setup geannuleerd en sta ik weer bij af.Kan er mij iemand helpen?

Bycicler

Beste,

ik wil Frontpage 2003 installeren op mijn Windows XP SP2 en krijg steeds de melding bij de installatie:
Fout1317:Setup kan de mapD:\...\Commonfiles/Microsoft Shared/Webserver Extensions niet maken.Controleer of het pad op het systeem bestaat en of U over de juiste machtigingen beschitkt.

Daarna wordt setup geannuleerd en sta ik weer bij af.Kan er mij iemand helpen?

Bycicler

heb de cd al ergens anders proberen te installeren
ik denk namelijk de iso curropt is.

Hoi, welkom op het forum.

Dit heeft niets met je vraag te maken, maar toch maar even. Je gaat FrontPage installeren. Misschien is het 'n idee om in plaats van FrontPage het soortgelijke gratis programma KompoZer te gebruiken?
FrontPage wordt al jaren door de maker, Microsoft, afgeraden omdat het code maakt die vaak alleen maar (goed) werkt in Internet Explorer. Ook in Internet Explorer 8 geeft het regelmatig problemen.
Soms gaat het goed, maar als je 'n probleem hebt met FrontPage kun je vaak niets anders doen dan helemaal opnieuw beginnen, omdat de code die FrontPage maakt dermate slecht is dat hij meestal niet met de hand is te corrigeren.
Als je belangstelling hebt kun je hier KompoZer downloaden:
http://www.kompozer.net/download.php

Re

heb de cd al ergens anders proberen te installeren
ik denk namelijk de iso curropt is.

Ja hoor,ik heb hetzelfde programma al op de laptop geïnstalleerd en daar liet hij (CD) zich zonder problemen installeren,op de desktop lukt het niet.

Mvg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan