Frontpage: .. deze afbeeldingsbestandsindeling wordt niet ondersteund ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mol

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Berichten
140
Ik gebruik al enkele jaren Frontpage 2003 voor het bouwen en bewerken van een homepage, eerst in combinatie met MS XP en Office 2003 en later in combinatie met met MS Vista en Office 2007.

Het bewerken en uploaden is altijd goed gegaan, maar sinds enkele dagen krijg ik tijdens het bewerken, dus nog op mijn PC, bij het invoeren van afbeeldingen op een nieuwe page de melding van Frontpage:

... deze afbeeldingsbestandsindeling wordt niet ondersteund ...

terwijl het hier afbeeldingen betreft met de extensie .jpg of .gif die al ooit eens op mijn webpage geplaatst en geupload zijn geweest en waar niets aan is veranderd.

Ik heb wel even gedacht aan de wisseling van Planet Internet (mijn provider) naar KPN ongeveer 1 week geleden, maar dat kan toch geen invloed hebben op het gedrag van het programma Frontpage op mijn eigen HD ?

Verder heb ik geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn want de laatste tijd en zeker de laatste dagen heb ik niets geinstalleerd.

Mijn Vista en Office en Frontpage zijn ligitiem.

Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank.

m.gr. Mol
 
Niemand kan helpen?

Geeft niet want het is per ongeluk opgelost:

Ik heb de map op mijn pc, waarin alle data m.b.t. het bewerken van de homepage wordt bewaard, op een andere schijf (partitie) gezet en het probleem was opgelost.

Vreemd? Ja dat is vreemd. Iets te maken met een cache? Misschien.

Mocht er toch iemand hebben meegedacht, bedankt daarvoor.

m.gr. Mol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan