Frontpage Extenties

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritsieD

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2004
Ik heb sinds afgelopen maandag Frontpage Extenties welke ondersteund worden door mijn server.
Maar hoe kan ik hier mee werken?
Waar kan ik informatie vinden?

Ik wil mensen een formulier kunnen laten invullen en versturen, maar krijg onderstaande als antwoord wanneer ik het probeer te versturen.....

[Pagina met runtime-onderdelen van FrontPage
U hebt een formulier verzonden of een koppeling gevolgd naar een pagina die alleen kan functioneren als een webserver en de FrontPage-serverextensies zijn geïnstalleerd.

Dit formulier of dit andere FrontPage-onderdeel werkt correct als u dit web naar een webserver publiceert waarop FrontPage-extensies zijn geïnstalleerd.]

Wie kan mij hier mee helpen, of weet waar ik hulp kan krijgen?

Alvast bedankt.....

Waarschijnlijk word FP dan toch niet ondersteund door je Host. Waar heb je je site gehost??

Bij Planet Internet, en als ik deze bel, dan zeggen ze dat ze me niet mogen helpen, erg vreemd.

Staat er op de pagina waar je het invulformulier hebt ook een melding over deze extenties ?? (de pagina als deze is gepubliceerd bedoel ik dan.......)

Deze heb ik sinds maandag

Indien u hiervan gebruik wilt maken dient u te beschikking over een pakket met Windows 2000 hosting. Onder alle andere abonnementen is er geen ondersteuning voor Frontpage-extensies.

en moet dus worden ondersteund.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan