Ik heb sinds afgelopen maandag Frontpage Extenties welke ondersteund worden door mijn server.
Maar hoe kan ik hier mee werken?
Waar kan ik informatie vinden?
Ik wil mensen een formulier kunnen laten invullen en versturen, maar krijg onderstaande als antwoord wanneer ik het probeer te versturen.....
[Pagina met runtime-onderdelen van FrontPage
U hebt een formulier verzonden of een koppeling gevolgd naar een pagina die alleen kan functioneren als een webserver en de FrontPage-serverextensies zijn geïnstalleerd.
Dit formulier of dit andere FrontPage-onderdeel werkt correct als u dit web naar een webserver publiceert waarop FrontPage-extensies zijn geïnstalleerd.]
Wie kan mij hier mee helpen, of weet waar ik hulp kan krijgen?
Alvast bedankt.....
Maar hoe kan ik hier mee werken?
Waar kan ik informatie vinden?
Ik wil mensen een formulier kunnen laten invullen en versturen, maar krijg onderstaande als antwoord wanneer ik het probeer te versturen.....
[Pagina met runtime-onderdelen van FrontPage
U hebt een formulier verzonden of een koppeling gevolgd naar een pagina die alleen kan functioneren als een webserver en de FrontPage-serverextensies zijn geïnstalleerd.
Dit formulier of dit andere FrontPage-onderdeel werkt correct als u dit web naar een webserver publiceert waarop FrontPage-extensies zijn geïnstalleerd.]
Wie kan mij hier mee helpen, of weet waar ik hulp kan krijgen?
Alvast bedankt.....