Frontpage foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Het lijkt mij sinds kort niet meer om mijn site up te loaden naar het internet.
Hij is gemaakt met Frontpage 2003
Ik krijg de melding " There is not enough space on the disk "
Als ze hiermee de HD bedoelen dan klopt er iets niet want ik heb nog 75 Gb vrij.
Ook al vervang ik slechts 1 regeltje van de site dan nog krijg ik deze melding.

Wie weet er raad.

:cool:

Wellicht zit je aan de grens van je webspace.

Groet, Floyd

Oké zal ik ff checken.
Wie weet trouwens nog een goed Nederlands programma waarmee ik een mooie website mee kan bouwen. Ik heb het dus nu in Frontpage gemaakt maar ik heb laatst vernomen ergens op een Forum dat de browsers Frontpage binnenkort niet meer ondersteunen.

Klopt dat ?

Oké Ik heb het dus nu in Frontpage gemaakt maar ik heb laatst vernomen ergens op een Forum dat de browsers Frontpage binnenkort niet meer ondersteunen.

Klopt dat ?

Nee, dat klopt niet. Frontpage wordt niet meer ondersteund door Microsoft maar je kunt het wel gewoon blijven gebruiken. Wat je upload is uiteindelijk HTML en dat zal nog wel effe door de browsers ondersteund blijven worden.

Ron

Toch een reactie van mijn kant.
Het is inderdaad zo dat veel providers inderdaad geen FP meer ondersteunen. Ook bij mijn provider ( Strato) was dat het geval.
Het gaat hier met name om specifieke FP extensies en functies.

Ik heb gekeken of het aan mijn webspace ligt maar dat is helaas niet het geval.
Ik heb een paar oude pagina's van de site verwijderd met vele foto's maar toch geeft hij bij het uploaden o.a. deze foutmelding aan:
550.themes/barcelona/vrijetijd.htm...etcetc There's is not enuogh space on the disk.

Ik heb het al verschillende keren geprobeerd maar ik kan de fout niet vinden.
Ben dus nu van plan om deze site te laten vervallen en met een nieuw programma
een nieuwe site te maken.

Bedankt voor jullie moeite.

Arubaman

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan