frontpage met windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

PSmith

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Op mijn oude computer met windows ME heb ik in frontpage 2000 een website gemaakt. Nu op mijn nieuwe computer met windows XP wil ik graag wat veranderen op mijn website. Nu kan ik in frontpage 2000 en in fp 2003 op de een of andere manier geen button met een hyperlink meer maken. Ik heb zelf het vermoeden dat het aan de servicepack ligt, maar heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. Iemand een oplossing?????

:8-0:
Raar,want ik heb ook sinds febr. Win XP Pro SP2 en werk nog steeds als voorheen met FP 2000 op de site die ik destijds heb gestart in Win Me,aanpassen,nw.pagina's,hyperlinks etc...
Bij mij gaat alles 100% hetzelfde en ook de overschakeling was no problem,wat je probleem echter is weet ik helaas niet tot m'n spijt
Greetz

Ik snap het ook niet. Het vreemde is dat het alleen gebeurt als ik een button ( op welke manier ook) invoeg en daar een hyperlink aan wil toevoegen. Als ik een tekst maak en daar een hyperlink van maakt doet hij het wel. :evil:

Ja allebei, in eerste instantie alleen fp 2000 maar omdat het daarin niet ging heb ik fp 2003 eropgezet. Maar ook deze deed het niet met die buttons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan