Frontpage o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Hallo.

Ik heb een aantal jaren terug een website gemaakt met Frontpage. Nu wil ik graag deze website weer inladen op de c-schijf van mijn pc om deze website weer te bewerken en te veranderen...

Hoe kan ik dat het beste doen??

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Klaas

staat hij niet meer op de c schijf?

als ie er wel opstaat, kun je gewoon web openen doen, anders het hele script van je site kopieeren en opslaan ik kladblok

Frontpage openen en dan bij het hoofdmenu kiezen voor importeren.
De rest wijst zichzelf. :)

Frontpage

Nee, de website staat niet meer op de harde schijf, dan had ik deze vraag niet meer hoeven te stellen.

Ik heb geprobeerd met Frontpage en importeren, maar krijg maar een paar mappen en daar kon ik niks mee..
dus is het nog niet gelukt.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Klaas

Script??

Kun je mij even uitleggen hoe ik dat kan doen en met welk programma??

Klaas

Re: Frontpage

Geplaatst door KlaasB
Nee, de website staat niet meer op de harde schijf, dan had ik deze vraag niet meer hoeven te stellen.

Ik heb geprobeerd met Frontpage en importeren, maar krijg maar een paar mappen en daar kon ik niks mee..
dus is het nog niet gelukt.

Bedankt voor jullie antwoorden.

Klaas

Indien je het over de website in je handtekening hebt, die lukt mij nu net wel d.m.v. het importeren met FP.

Er bestaan andere truukjes om je site terug te toveren;
Je kan met een ftp programma (wsftp_le bijv.) een ftp verbinding opzetten en je hele site terughalen.

Of je gebruik een programma als "teleport pro" waarmee je in een keer een site naar je schijf kan kopiëren.

t.

Gelukt!

Het is gelukt!

Ik heb WS_ftp95le gebruikt en nu heb ik de website op de C-schijf.

Hartelijk dank voor jullie antwoord!

Groeten,
Klaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan