Frontpage vraag

• Onderwerp starter Onderwerp starter corky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

corky

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
hey kan ik dingen die ik heb gemaakt op frontpage importeren naar freewebs of weet iemand een andere site of andere oplossingen

alvast bedankt:)

Als je een serieuse website wil hebben zonder reclame en bereid bent er zo'n 30 euro per jaar voor te betalen zou ik eens kijken op www.sevion.nl (vind ik een erg goede host), verder weet ik niet precies hoe freewebs werkt aangezien deze geloof ik een eigen soort systeem hebben in plaats van het standaard ftp.

frontpage

dus dat is mijn enige optie ? een betaalde host nemen?

nee hoor, maar wel als je geen reclame op je website wil en een eigen domeinnaam wilt hebben. Je kunt uiteraard ook genoegen nemen met reclame en de freewebs domeinnaam maar dan kan ik je niet verder helpen aangezien ik niet weet hoe het freewebs systeem werkt.

frontpage

heb jij misschien een andere host behalve freewebs dat je makkelijk kan uitleggen?

Ja, tuurlijk, elke host gebruikt ftp (file transfer protocol (geloof ik)). Hiervoor download je een gratis programma zoals fillezilla en dan log je hiermee in op de server van je host en plak je in de map van je host zo al je webpagina's. (is echt heel gemakkelijk)

Zelf vind ik Sevion een erg goede host, en hun helpdesk werkt ook erg fijn (dus als je vragen hebt kun je ze gewoon stellen). Het kost daar zo'n 30 euro per jaar om je website te laten hosten.

(uiteraard wil ik je helpen als je besluit door te gaan)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan