frontpage

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc euler

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2006
we hebben een website gemaakt in frontpage nu heb ik iets gemaakt in words maar dat wil ik uploaden via de host maar als ik dat doe krijg ik hem niet te zien op de site terwijl de host zegt upload succesfull

rara iemand misschien enig idee en liefst een aantal tips

alvast bedankt voor jullie tijd

Ga eens via FTP naar de host en kijk wat daar allemaal staat aan bestanden die je geupload zou moeten hebben.

daar staat het gene in wat ik heb geupload dat zie ik ook staan maar dan ga ik naar de site en zie ik het nergens staan
er dus niks verandert wat ik er heb opgezet word niet weergegeven

en trouwens als ik een words document er op zet maakt hij er een dokx document van dus heb ik er een html document en helpt niet

Opslaan in Word als Webpagina, daarna pagina uploaden via een FTP programma.

Wat bedoel je met dokx ? Is dit een XML document ??

geen idee ik upload hem bij de host en dat word door de host verandert

en ik upload via de host ftp manager dan webshell en ik krijg een pagina waar onze dingen in staan en dan kan ik (dacht ik mijn pagina daar inzetten ) dat werkt dus niet

maar moet ik op mijn comp een ftp manager hebben dan ik dacht dat dat op de host ftp kon

Je zegt dus dat als je een pagina in Word opslaat als een htm of html bestand, jouw host dit html bestand veranderd in een dokx bestand nadat het geupload is.

Wat doet het dan met een html bestand wat gemaakt is in Frontpage ? Blijft dit dan wel een html bestand ??

nee nee ik heb eerst een word document geprobeert en toen kreeg ik dokx

daarna heb ik html geprobeert en dan kan ik hem ook niet zien

maar dit alles doe ik via de host ftp

ik heb zelf geen ftp

en ik heb geprobeert via frontpage een word document in te voegen en dan staat alles schots en scheef zo mooi het in word staat zo komt het niet over in frontpage

Plaats het bestand eens hier, dan kan ik er even naar kijken.
Wel even inpakken met een compressieprogramma.

En eventueel een gratis FTP programma is zo geregeld ( gedownload )

dokx (ik denk dat je docx bedoelt) is het standaard Office 2007 formaat voor Word documenten.
Enne, je zij dat je de pagina niet te zien kreeg.
Is het HTML, noem hem dan index.htm of default.htm
En een goed, gratis FTP programma: http://filezilla.sourceforge.net/.
Ik gebruik het zelf ook

Suc6:thumb:

ik ben intussen wat verder gekomen ik deed iets fout
met frontpage moet je cellen aanmaken en daar kan je iets in zetten en zo uploaden met ftp dus bedankt voor alle tijd en goede tips maar voor nu kom ik er uit
maar in de toekomt weet je het nooit'

nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan