FrontPage ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
ken iemand helpen waar ik Frontpage op eeb veilig manier kan downloaden,als ik frontpage download dan is word het explorer picogram als deze

Uploaded with ImageShack.us

Frontpage bestaat niet neer anders zou ik Microsoft aanraden.
Waar je hem betaald nu wel kan downloaden zal erg lastig worden !

Hoi *Nancy*,
Voordat je verder gaat met te proberen FrontPage te vinden om te downloaden, even wat kanttekeningen!
  • De "FrontPage 2007" en zelfs "Frontpage 2010", die je zou kunnen downloaden bij de eerder genoemde downloadgids: dat kan gewoon niet waar zijn. :confused:
  • De laatste versie van FrontPage was FrontPage 2003. Die zat als onderdeel in het pakket MS Office 2003.
  • In MS Office 2007 zat FP al niet meer in het pakket: "Microsoft Office FrontPage wordt echter niet meer ontwikkeld en is uit het pakket gehaald." (Wikipedia over Office 2007).
  • Dat was niet toevallig. FrontPage was erbarmelijk slecht als het om het afleveren van html-code ging die de standaarden volgde. Dat gaf heel vaak op andere browsers dan Internet Explorer geen goede resultaten (dat kwam omdat de IE-versies van toen op een aantal dezelfde fouten gebaseerd waren!).
  • En Microsoft was iets anders van plan: de opvolgers "Microsoft Expression Web" waarvan de eerste versie in begin 2006 verscheen, en "Microsoft Office SharePoint Designer 2007". Die worden niet meer bijgeleverd bij MS Office, maar moeten apart aangeschaft worden.
  • Door Microsoft wordt FrontPage dan ook niet meer ondersteund.
Kortom, FrontPage was/is slecht en verouderd. Wie je geadviseerd heeft om FrontPage te gaan gebruiken weet ik niet: maar ik zou er nooit aan beginnen!

Wat nu, als FrontPage het niet is?
Gelukkig is er een veel betere (en gratis) webeditor: KompoZer. :)
Kompozer werkt op een vergelijkbare manier (een ontwerp-weergave met menu en knoppen, en een code-weergave waarin je alles zelf kunt doen).
Er is ook een NL-taalpakketje bij.
Eh, nee, ik heb geen aandelen! ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan