frostwire heeft hetzelfde probleem van limewire. ik wordt gek!

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaannelaure

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Berichten
5
Hallo iedereen!
ik had het probleem bij limewire dat hij heel slechte verbinding maakte (1 blokje) terwijl ik niet via een router werk en gewoon was aangesloten op het internet, en daarom helemaal niets vond, zelfs niet de gebruikelijke virusbrol. Ik smeet limewire eraf en zette frostwire erop. Die maakte volledige verbinding en het ging twee dagen goed, maar nu heb ik hetzelfde probleem!

wie herkent dit en wat moet ik doen wat moet ik doeeen?

liefs!
 
Controleer 's of jouw internetprovider aan 'bandwidth shaping' doet; dat is het afknijpen van bandbreedte van/naar bepaalde servers, waarbij programma's als Lime- en Frost-wire betrokken zijn. Sommige programma's bieden protocolversleuteling (bijv. uTorrent/BitTorrent) om het afknijpen te omzeilen oftewel jouw internetprovider op die manier te foppen.
 
Controleer 's of jouw internetprovider aan 'bandwidth shaping' doet; dat is het afknijpen van bandbreedte van/naar bepaalde servers, waarbij programma's als Lime- en Frost-wire betrokken zijn. Sommige programma's bieden protocolversleuteling (bijv. uTorrent/BitTorrent) om het afknijpen te omzeilen oftewel jouw internetprovider op die manier te foppen.

hoe controleer je dat?
dankjewel!
 
Schakel de Protocolversleuteling in (in uTorrent), en kijk wat er gebeurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan