frostwire vs. limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelpot

Meubilair
Lid geworden
18 mrt 2008
Wat is er zoveel beter aan frostwire dan aan limewire?
Frostwire heeft helemaal dezelfde interface enzo en zo zijn er nog andere programma's zoals frostwire maar wat is dan het verschil aan Limewire?
Is Limewire Plus ook niet goed dan?
Ook heb ik een Limewire Pro versie...
Ik vraag mij gewoon af welke het best te gebruiken. Ik wil gewoon zoveel mogenlijk zoekresultaten en natuurlijk zo snel mogenlijk hé :P

Weinig tot geen verschil. Zelfde netwerk en zelfde zoekresultaten.
Het blijkt alleen dat Frostwire wat minder problemen heeft met verbinden met name onder Vista.
Voor de rest gewoon nemen wat jij prettiger vind.
Zoals gezegd weinig tot geen verschil.

Ik gebruikte limewire al niet veel...
meestal is het voor mij bearshare lite maar heel soms maakte ik gebruik van limewire?
Ik heb dan nu frostwire geinstalleerd en op het eerste zicht werkt alles goed:) , wel vind ik de groene kleur van limewire mooier :P
Zou het ook geen verschil geven als ik de pro versie installeer?

Ik gebruikte altijd limewire tot ik vista installeerde en hij niet wilde verbinden. Op een of andere manier ben ik zo bij Frostwire gekomen en hier heb ik geen problemen mee gehad verder..

euhm de pro versie van limewire... deze heb ik zoals vermeld in mijn startpost
is er ook een pro versie van frostwire misschien?
Anders kan ik misschien ook eens de pro versie van frostwire gebruiken. Maakt het dan veel verschil qua snelheid dan vooral?

Laten we het zo zeggen, het maakt geen donder uit, alleen lime-wire heeft iets meer spam enzo, gaan de verhalen;)

En de Pro versie is natuurlijk iets sneller, maar dat is logisch,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan