Fruitautomaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
:D Geinig spel, goed gedaan:thumb:

(ps. Ik vraag me af wat iemand gedaan moet hebben om een ban te krijgen:rolleyes: En ja ik weet het, dat gaat me niets aan:p )

Je berichten en handtekening vol zetten met linkjes naar vage Russische sites bijvoorbeeld ;)

Die fruitautomaat is gewoon gevaarlijk verslavend, ze zouden het moeten verbieden onder de 16...

ah op zo'n manier:rolleyes:

Maar idd, ze moeten dit spel zelfs voor onder de 18 verbieden. Veel te verslavend...Je wilt toch dat 112'tje maken. :thumb: :p

Hihih.. En dan te bedenken dat ik 17 was toen ik hem maakte :p.

Lol!:D :D
Zolang je er geen geld mee kunt verdienen is het best hoor... al had ik hem toch leuker gevonden als het wel kon:p :p (maar dan had ik niet meer mogen spelen:rolleyes: )

kweenie of het de bedoeling is maar als je 121 krijgt heb je ook 10 credits in de 2e versie
en ook bij151 en bij alles eigen lijk. dat is veel minder leuk

Laatst bewerkt:
Wat zeg je nou allemaal??
Ik heb er al sinds de laatste upload niet meer aan gewerkt, dus er kunnen kleine bugs inzitten.. Alleen wat je nu zegt weet ik niet. Als ik mij de broncode goed kan herinneren is dat niet mogelijk, maar ik kan me vergissen. Sowieso kan het niet zo vaak.

nee dat van die dingen was van die andere versie die door iemand anders was gemaakt en hier ook tussen gezet

mag ik de code zien of is hij geheim??? en is het in c++ gemaakt of niet?:D:rolleyes:

ooke bendankt maar is het moeilijk om te maken en is het moeilijk om met c te maken?

Geen idee. Ik programmeer niet met C++ :-).
Schijnt niet al te moeilijk te zijn begrijp ik.

Geen idee. Ik programmeer niet met C++ :-).
Schijnt niet al te moeilijk te zijn begrijp ik.

Niet als je weet wat je doet... :thumb:

Met VB zou je iets in elkaar kunnen bakken zonder al te veel kennis, met C/C++ kan dat niet.

Wat ik bedoel te zeggen is dat C++ een relatief makelijke taal is om te leren.

Wat ik bedoel te zeggen is dat C++ een relatief makelijke taal is om te leren.

C++ hoort naar mijn mening juist bij de moeilijke talen ^^

Het is in ieder geval een stuk moeilijker dan basic :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan