Frustratie Met Messenger 8.1.0178.00

• Onderwerp starter Onderwerp starter pjb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pjb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2007
Ik blijf maar de foutmelding krijgen: ""Windows life messenger has detected a problem and needs to close". Dan de keus verzenden of niet verzenden. Zo gauw als je het icoon op de onderste balk probeert aan te klikken verdwijnt het. Ik heb al 3 keer opnieuw gedownload>> niets helpt.
Het probleem is ook dat ik hierdoor niet met de webcam kan werken.
Wie oh wie kan mij helpen met de ultieme oplossing.....mijn moeder wil onze nieuwe Yorkshire Terrier zien!!! Haha...vast bedankt......

Niet echt heldere melding.
Probeer in ieder geval:
1. Sluit Windows Live Messenger

2. De volgende commando's, individueel plakken in het Start -> Uitvoeren vakje en op Ok drukken om ze uit te voeren:

regsvr32.exe softpub.dll
regsvr32.exe Wintrust.dll
regsvr32.exe Initpki.dll
regsvr32.exe Dssenh.dll
regsvr32.exe Rsaenh.dll
regsvr32.exe Gpkcsp.dll
regsvr32.exe Sccbase.dll
regsvr32.exe Slbcsp.dll
regsvr32.exe Mssip32.dll
regsvr32.exe Cryptdlg.dll

(Vooral terugmelding van het regsvr32.exe initpki.dll commando duurt een tijdje).
Al deze acties moeten een positieve terugmelding geven. Indien niet, dan is het bijbehorende bestand corrupt of afwezig op je systeem, meld dat dan even op het forum, dan geven we wat mogelijkheden om het te fixen.

3. Indien stap 2 volledig succesvol: Start Live Messenger, en kijk of het probleem weg is.

Succes,

Tijs.

frustratie messenger

bedankt tijs, ik ga dat vandaag proberen!!!

Aanhoudende frustratie messenger

Tijs, zonder probleem jouw advies doorgevoerd, helaas zonder sukses...de foutmelding blijft terugkomen.
Ik blijf krijgen: "Windows life messenger has encountered a problem and needs to close"
Als ik dat wegklik kan ik wel gewoon gebruik maken van Messenger overgens, (email zenden en ontvangen), alleen niet met de webcam werken.
Er is nog een andere terugkomende melding: "Com onderdelen instaleren: "can't set Tary Icon" ...heeft dat er misschien iets mee van doen???

Vast bedankt (Tijs) en andere vriendelijke mensen ....

Pjb

Misschien op Nucia een hijack this log posten, en laten bekijken op onnodige en 'foute' software.
Lees goed hoe je een HijackThis log maakt, en waar je je vraag met die log-file erin moet stellen op dat forum.

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan