frustratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

christiaan1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2010
Hallo,

ik zit met een ontzettend sukkelig probleem maar ik krijg het gewoon weg niet voor elkaar en hoe langer ik er mee zit te pielen, hoe minder logisch ik kan denken.

Ik ben een database aan het maken in access voor een sportdag, de gebruiker kan resultaten van verschillende groepen bekijken. Dit kan per onderdeel, of totaal. Hiervoor heb ik een zogehete keuzelijst met invoervak gemaakt (genaamd keuzeonderdeeltotaal) bestaande uit de opties 'onderdeel' en 'totaal'. Maar nu komt mijn probleem, op het moment dat de gebruiker de keuze 'onderdeel' kiest, moet er een nieuwe keuzelijst met invoervak zichtbaar worden (keuzeonderdeel) waar de gebruiker kan kiezen uit de verschillende onderdelen; hoogspringen, verspringen enz. (op het moment dat de gebruiker voor 'totaal' kiest, is de onderdeelkeuze niet nodig en moet er een nieuw form openen met hierin alle uitslagen maar dat is op dit moment niet relevant)

Hoe krijg ik dit (dat zichtbaar worden bij een bepaalde keuze) voor elkaar??

Alvast bedankt,

In welke taal maak je dit? PHP gok ik? Het beste kun je werken met een AJAX script dat bij het veranderen van invoerbox een scriptje aanroept dat de resultaten van de tweede invoerbox opvraagt en toont.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan