FSX 767 200/300 Series

Status
Niet open voor verdere reacties.

danger101s

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2010
Berichten
8
Hoi,

Als uitbreiding van mijn Flight Simulator X collectie heb ik de 767 200/300 Series gekocht. Deze uitbreiding moet (wat ik eruit begrijp) mogelijk maken dat je met Boeing 767's kan vliegen. Deze uitbreiding heb ik dan ook zonder problemen geinstalleerd in de FSX folder. De handleiding gaf aan dat je de nieuwe crafts in de FREE FLIGHT onder het menu CURRENT AIRCRAFT bij de Commercial Airliner kan vinden. Nu bleek dat ze daar niet bij mij zitten, waar ze wel zijn is de vraag van vandaag... :confused:

Dus kan iemand mij a.u.b helpen die 767's op te sporen, ik heb namelijk geen idee waar ze zitten.

met vriendelijke groet,

danger101s
 
zo ziet hij er trouwens uit:

201001141311442YQIQ-P.jpg
 
Ben je er inmiddels achter? Indien ja, ben ik benieuwd hoe ie bevalt. Vliegt ie realistisch, zit er een goede A/P en FMC op? Kun je er fatsoenlijk autolands op doen, dus niet op de ILS tegen de baan vliegen, maar daadwerkelijk auto-flaren, en auto-rollout?

Wellicht een boel vragen, maar ik vlieg zelf veel met de Level-D 763 en die bevalt me wel goed, maar sta ook open voor alternatieven.

Indien nee, kun je 'm ook niet vinden door gewoon door de lijst met álle kisten te browser?
 
Grappig dat je er over vraagt. ...tja ik had nogal wat problemen met het installeren van het programma, zoals deze thread al zegt, maar langzaam maar zeker heb ik alles gefixed. Ik heb alleen wat kleine probleempjes met textures maar dat komt wel goed. Het kan ook aan mijn computer liggen.

- hij vliegt goed, realistisch en stabiel
- A/P en FMC werken goed (als je er mee om kan gaan)
- autolands heb ik nog niet kunnen uitproberen, ILS-landing ook niet (geen enkele landing eigenlijk ;))
- auto-flaren;-rollout, wat is dat :confused:
- geluid is top! als je een beetje goeie speakers hebt is het net alsof er een echte 767 en je huis opstijgd en land :p
(decrease throttle heb ik wel uitgeprobeerd)
- auto-voice wanneer je daalt ("fifty, fourty, twenty, ten")

Livery List


Boeing 767-200

Continental
ANA
United Airlines (grey)
Avianca
JAL NC
XL


Boeing 767-300

Aeroflot
Alitalia
JAL NC
North American Airlines
Qantas (old)
KLM NC
Air New Zealand
Air Canada NC
Air China
ArkeFly
Austrian
Condor (blue Thomas Cook)
Delta NNC
Martinair NC
United Airlines NC
British Airways
XL Airways

Dus kortom is het wel een aanrader. zeker als er zelf ook in het echt ermee gevlogen hebt.
 
Nice, heel nice :D

Auto-flare en auto-rollout, is bij een autoland, dat hij nadat hij op een hoogte is gekomen waarop het gas dicht gaat, automatisch z'n neus zodanig omhoog trekt dat hij netjes op z'n mainwheels landt. De auto-rollout is wat daarop volgt, het deployen van speedbrakes, eventueel autobrakes en reverse thrust (en het maintainen van de centerline).

A/P weet ik wel aardig mee om te gaan, FMC ben ik nog mee bezig (uiteindelijk is het natuurlijk een combinatie van beide).

Ik ga 'm straks als m'n herinstall van FSX klaar is even proberen!

Mocht je nog leuke dingen tegenkomen, zou ik je graag willen vragen het hier te melden, maken we er stiekem een beetje een FlightSim forum van :p
 
Zie nu dat ik vrij hard heb zitten falen...

De Level-D 76 en de Flight1 76 is één en hetzelfde product ;) Never mind dus :p
 
ah ok, nee auto-flare en auto-rollout hep ik nog niet uitgeprobeerd, maar zal binnenkort wel gebeuren.

Ik heb nog een andere vraag voor je, ik begrijp in eerste instantie dat jij het spel al hebt? Zo ja, dan heb ik je hulp nodig. Ik mis een texture van een paar dingen de reden dat ik het aan jou vraag is omdat Just Flight support een beetje moeilijk doet, zij willen de reden achterhalen waarom ik die tectures mis. Als je in je computer gaat kijken naar Microsoft Games/Flight Simulator X/SimObjects/Airplanes/CLS_767_textures. Dan moet je even kijken of je bij 1 van die BMP- bestanden een plaatje vind van de wielen, airstairs, pushbacktruck, bagage-ruimte en de cabine van buitenaf (wanneer de deuren opengaan). De reden hiervan is, is omdat ik anders alleen maar zwarte countouren zie van die objecten.

(mochten ze niet op die locatie zitten dan moet je even in 1 van die CLS_763_PW mappen kijken en dan bij bijvoorbeeld texture.austrian/KLM of deltannc

En als je die plaatjes gezien hebt kun je mij dan even een seintje geven? Want dan pm ik je mijn email...

Als je dat voor mij zou willen doen zou dat te gek zijn.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog met een reinstall van FSX bezig, als die klaar is zal ik voor je kijken!

En je e-mailadres kom ik zo ook wel achter ;)
 
Haha en ik faalde nog een keer, dacht dat je het over Flight1 had, terwijl je het over JustFlight had :p. Deze ga ik ook wel even "binnenhalen". Als m'n FSX het dan weer doet zal ik voor je texture opzoeken!
 
Het gaat nog wel even duren denk ik. De installatie van FS ging niet zoals ik wilde. Uiteindelijk van alles verloot. Kan niet meer op internet. Windows 7 installatieDVD downloaden op laptop van mn zusje. Meteen win opnieuw installeren en daarna FS wéér proberen. Daarna je texture opzoeken.

P.S. telegramstijl is vanwege internetten op telefoon... lastig...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan