[FSX] Vliegtuig wijkt af

Status
Niet open voor verdere reacties.

rutje1

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2006
Hallo,

Ik heb Flight Simulator X geinstalleerd op mijn pc. Nu heb ik de 1e missie afgesloten. Dit was opstijgen en landen in een rechte lijn (zonder sturen). Nu is de tweede missie met sturen maar voor je door de eerste poort vliegt hoef je alleen maar iets te stijgen. Het probleem is dat het vliegtuig naar <- links afwijkt. Volgens de instructies. is het alleen stijgen maar ik moet ook sturen als ik het poortje wil halen. Het lukt me dus niet terwijl het een beginners missie is.

Hoe kan ik dit oplossen? :confused:

Volgens mij, zo even uit m'n hoofd, kun je het een en ander instellen bij de natuurgetrouwheid.
En daar bedoel ik mee de wind ed.
Volgens mij heb je daar last van de wind die van rechts komt.

bedankt voor je reactie

Ik heb het geprobeerd maar helaas heeft het niet geholpen, waarschijnlijk werken deze instellingen niet bij de missies. Ik vind het heel jammer dat ik nu al niet verder kom dan missie 1. Ook het regelen van de snelheid is erg moeilijk.

graag nog wat hulp!

Hier een *link* naar de site waar info over mijn pc staat. Ik vlieg niet met een joystick maar maak gebruik van het bijgeleverde toetsenbord.

Laatst bewerkt:
Dat is dus het probleem.
Het is hetzelfde als met je toetsenbord proberen te racen met een simulator als DTM.
HEEEEEEEEEEEL moeilijk.
JE zal zien dat wanneer je een joystick aansluit, je zonder problemen vliegt.

oke bedankt!

Dan ga ik maar eens opzoek naar een joystick :P

Wat zal jij genieten zodra je die hebt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan