ftd 500 dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

taniadipsy

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
Berichten
103
aangezien eweka nu een retentsie heeft van 524 dagen

in in ftd maar max 365 dagen kunt instellen,bestaat er geen pluggin of zo voor langer dan een jaar terug te gaan
 
Niet zover ik weet, maar ik denk dat je dit beter op het FTD forum kunt vragen.
 
Zelf denk ik ook dat een jaar terug een goede max is. Ik merk namelijk sterk het verschil tussen een paar maanden of een vol jaar database. Nu zit ik wel op een notebook met wat minder rekenkracht, maar ik denk dat dat voornamelijk de reden is om het niet verder uit te breiden. Verder zijn er ook niet heel veel providers die meer dan een jaar retentie hebben, al worden het er wel steeds meer.
 
Zelf denk ik ook dat een jaar terug een goede max is. Ik merk namelijk sterk het verschil tussen een paar maanden of een vol jaar database. Nu zit ik wel op een notebook met wat minder rekenkracht, maar ik denk dat dat voornamelijk de reden is om het niet verder uit te breiden. Verder zijn er ook niet heel veel providers die meer dan een jaar retentie hebben, al worden het er wel steeds meer.

Wat heeft de rekenkracht van een notebook hier nou weer mee te maken???:eek::eek::eek:
 
Dat ze dus de database capaciteit beperken zodat tragere systemen niet een half uur bezig zijn het met samenvoegen van de oude en nieuwe posts.
 
Ach ja, maar wat is volgens jou de reden dan ?
Het feit dat er op het FTD forum niet wordt op gereageerd zegt wellicht ook wat.
 
Dat ze geen database zouden bijhouden, op het systeem zelf, van bijvoorbeeld 2 jaar aan posts ?
De nieuwsgroepproviders bieden tegenwoordig wel de retentie daarvoor.
 
wat ik denk

versie.3.8.5 is nu al een jaar uit,en de payservers gingen toen maar max. 200 dagen
misschien bij de volgende up-date gaan ze langer gaan
 
Wordt vriend van FTD en dan heb je de optie "zoek online" deze database heeft wel een langere history dan 1 jaar.
 
er is nu een programma
ftd watchlist extended en die kan tot 5000 opslaan in database
en pak meer dan ftd
en gemakkelijk filters aanmaken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan